اپل آیفون 14 پلاس وارد هند شد، تحویل از امروز؛ شروع قیمت از 89900 روپیه | اخبار فناوری

دهلی نو: اپل روز پنجشنبه اعلام کرد که آیفون 14 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی، سیستم دوربین دوگانه ارتقا یافته، تشخیص تصادف، کمک اضطراری از طریق ماهواره، A15 Bionic و عمر باتری بهبود یافته از روز جمعه در هند و سایر کشورها در دسترس خواهد بود. .

مشتریان هندی می توانند آیفون 14 را در رنگ هایی مانند نیمه شب، آبی، نور ستاره، بنفش و قرمز (محصول) در حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی از 89900 روپیه خریداری کنند. (همچنین بخوانید: Google Pixel 7، Pixel 7 Pro اکنون برای پیش‌سفارش در هند در دسترس است: در دسترس بودن، قیمت، مشخصات و موارد دیگر را بررسی کنید)

مشتریانی که آیفون 14 پلاس را به صورت آنلاین پیش‌سفارش کرده‌اند نیز از روز جمعه تحویل دریافت خواهند کرد. (همچنین بخوانید: هشدار کاربران Airtel! آیا برای دریافت خدمات 5G باید سیم کارت خود را تغییر دهید؟ اینجا بدانید)

در هند، مردم می توانند 5000 روپیه وجه نقد در کارت های HDFC Bank و EMI بدون هزینه در دوره شش ماهه در کارت های HDFC Bank دریافت کنند. برای معامله، مشتریان می توانند تا 3000 روپیه پاداش مبادله دریافت کنند.

Kaiann Drance، معاون بازاریابی جهانی محصولات آیفون اپل، گفت: “iPhone 14 Plus صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی و بهترین عمر باتری را در آیفون برای افراد بیشتری به ارمغان می آورد.”

Drance در بیانیه ای گفت: “این یک گزینه عالی برای مشتریانی است که خواهان صفحه نمایش بسیار بزرگتر با طراحی آلومینیومی سبک و بادوام با پیشرفت های بزرگ در همه دوربین ها، عملکرد عالی، قابلیت های ایمنی ضروری و 5G هستند.”

آیفون 14 پلاس دارای یک طراحی آلومینیومی بادوام و پیچیده در سطح هوافضا است.

نمایشگر بزرگتر، همراه با A15 Bionic با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای – سریعتر از رقبا در هر قیمتی – آیفون 14 پلاس را به دستگاهی مناسب برای بازی تبدیل می کند.

به گفته این شرکت، سیستم دوربین پیشرفته آیفون 14 پلاس، Photonic Engine، خط لوله جدید تصویر پیشرفته را ارائه می دهد.

آیفون 14 پلاس دارای حالت اکشن جدید برای ویدیوهای دستی با ظاهری فوق‌العاده صاف است که با حرکت قابل توجه در حین فیلم‌برداری تنظیم می‌شود و از ضبط Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند.

آیفون 14 پلاس با تثبیت‌کننده ویدیوی گیمبال، Dolby Vision HDR و حالت سینمایی 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه و 30 فریم در ثانیه، یک ابزار خلاقانه قدرتمند است.

تراشه A15 Bionic با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای، عملکردی حرفه ای را برای آیفون 14 پلاس به ارمغان می آورد.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما