در سیتا نوامی 2023، سازندگان آدیپوروش پوستر حرکتی افسون کننده کریتی سانون به عنوان جاناکی را راه اندازی کردند | اخبار فیلم

دهلی نو: به مناسبت فرخنده سیتا نوامی امروز، تیم آدی پوروش به یکی از محترم ترین زنان تاریخ هند ادای احترام کرد – مظهر فداکاری، ایثار، شجاعت و پاکی. سازندگان از پوستر حرکتی جذاب جانکی با بازی کریتی سانون به همراه تیزر صوتی آهنگ دلنشین «رام سیا رام» رونمایی کردند.

کریتی سانون در نقش جانکی نشان دهنده پاکی، الوهیت و شجاعت به عنوان همسر راغاو است. آهنگ خوش آهنگ رام سیاه رام کاملاً روح ارادت بی دریغ جانکی به رغاو را در بر می گیرد و مطمئناً مخاطب را به دنیای معنویت و فداکاری منتقل می کند.

اجرای آنها، این ملودی روح انگیز “رام سیا رام” خوانده شده و ساخته شده است Sachet-Parampara.

پیش از این، به مناسبت فرخنده آکشایا تریتا که به عنوان روز پرهیزگاری یاد می شود برای شروعی جدید و شکوفایی ابدی، تیم آدی پوروش یک کلیپ صوتی غنایی طنین انداز از “جای شری رام” را به 5 زبان مختلف – هندی، تلوگو، تامیل، مالایالام و کانادا منتشر کرد.

آدی پوروش به کارگردانی ام راوت و تهیه کنندگی سری تی، بوشان کومار و کریشان کومار، اوم راوت، پراساد سوتار و راجش نایر از Retrophiles است. این فیلم در تاریخ 16 ژوئن 2023 اکران جهانی خواهد شد.

در این فیلم پرابهاس، کریتی سانون، سانی سینگ، سیف علی خان و دودتا ناگه در نقش های محوری ایفای نقش می کنند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما