نظر | حداقل ترامپ در این هفته به چیزی که می خواست نرسید

در مقایسه با تیراندازی در مدرسه ابتدایی در تگزاس، هر چیز دیگری در مورد این هفته یک پاورقی سیاسی خواهد بود. اما برخی از پاورقی ها قطعا جالب هستند. اگر بخواهیم موضوعی را برای انتخابات روز سه‌شنبه انتخاب کنیم، ممکن است تاثیر دونالد ترامپ به آن اندازه که او فکر می‌کند قوی نباشد و شاید او تنها رای‌دهنده آمریکایی باشد که دغدغه اصلی او بازبینی هر ساعت از انتخابات 2020 است. اساس

غلبه بر آن چیزی است که ترامپ نمی تواند از آن تبعیت کند. انتخابات مقدماتی آلاباما را برای یک نامزد جمهوری خواه در سنا در نظر بگیرید. شاید به خاطر داشته باشید – اگر خیلی خیلی خیلی به انتخابات علاقه دارید – که ترامپ با حمایت از نماینده مو بروکس شروع کرد، سپس نظرش را تغییر داد و او را تایید نکرد؟ بدبین ها بر این باور بودند که ترامپ به تازگی به این نتیجه رسیده است که بروکز بازنده است، اما این احتمال نیز وجود دارد که نماینده کنگره با ترغیب رای دهندگان به “نگاه به جلو” رئیس جمهور سابق ما را آزار داده باشد.

این جهت اشتباهی است که باید هنگام معاشرت با اردوگاه ترامپ به آن اشاره کرد.

ترامپ در حالی که تایید خود را پس گرفت، گفت: «مو بروکس از آلاباما اخیراً وقتی «بیدار شد» و با اشاره به کلاهبرداری انتخابات ریاست جمهوری 2020 گفت: «این را پشت سر بگذارید، آن را پشت سر بگذارید» اشتباه وحشتناکی کرد.

نتیجه تمام این درام این بود که بروکس کمتر از یک سوم آرا را پشت سر کتی بریت، رئیس سابق ستاد سناتور ریچارد شلبی به دست آورد. از آنجایی که بریت نتوانست 50 درصد را کسب کند، دور دوم برگزار خواهد شد. برنده پاییز امسال با ویل بوید نامزد دموکرات ها روبرو خواهد شد.

یک ضمیمه – که اگر حتی در حد متوسطی احساس افسردگی می کنید، واقعاً باید از آن بگذرید: هم بریت و هم بروکس در کمپ اسلحه تا آنجا که ممکن است در عمق انسان قرار دارند. بریت تبلیغاتی دارد که در آنها تفنگ را نشانه گرفته و قول می‌دهد که «مستقیم شلیک کند». NRA که بروکس را تأیید کرد، از تلاش‌های او برای محافظت از «حمل و نقل بین‌ایالتی اسلحه‌های گرم» تمجید کرد. کسانی از ما در ایالت هایی که به شدت در تلاش برای تحت کنترل نگه داشتن تکثیر اسلحه هستند، اگر او انرژی خود را روی چیز دیگری متمرکز کند، قدردان آن هستیم.

بزرگترین پیروزی ترامپ در شب انتخابات شاید هرشل واکر، بازیکن سابق فوتبالی بود که او برای نامزدی سنای جورجیا از او حمایت کرد. اما رقابت واکر دقیقاً درجه یک نبود، و اکنون او با سناتور دموکرات رافائل وارناک رقابت خواهد کرد، که احتمالاً به چند مورد در رزومه واکر توجه خواهد کرد که ترامپ نادیده گرفته شده است. از جمله اتهامات خشونت خانگی، امتناع از شرکت در مناظره ها، و روزی که واکر در مورد تئوری تکامل ابراز تردید کرد. (اگر درست بود، واکر به این فکر کرد که “چرا هنوز میمون ها وجود دارند؟ در مورد آن فکر کنید.”)

از جنبه مثبت، اشتیاق واکر برای خرج کردن 200000 دلار برای سرگرمی مردم در Mar-a-Lago بود. به نظر می رسد هیچ چیز مانند تمایل رئیس جمهور سابق برای ثروتمندتر کردن دونالد ترامپ، اشتیاق رئیس جمهور سابق به نامزدی را افزایش نمی دهد.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما