farhangian91banner

آیا ترامپ می تواند خطوط راه راه خود را تغییر دهد؟

تا روز چهارشنبه، تیتر مورد علاقه من در نیویورک پست در تمام دوران، بالاتر از آگهی ترحیم صاحب نشریه نشنال انکوایرر بود: «صاحب نشنال انکوایرر به ملاقات الویس می رود». بالا رفتن از عنوانی که در انتهای صفحه اول صبح چهارشنبه منتشر کردند دشوار خواهد بود: «مرد فلوریدا اعلامیه می کند. صفحه 26.”

یک روز قبل از انتخابات میان دوره ای، دونالد ترامپ این سخنرانی را به عنوان یک “اعلان بسیار بزرگ” تبلیغ کرد. آقای ترامپ احتمالاً تصور می‌کرد که در موج قرمز جمهوری‌خواهان موج سواری می‌کرد و نامزدهای انتخاب شده‌اش در سنا و فرمانداری در کنار هم بودند.

مشخص نیست که چند نفر واقعاً برای شنیدن پرتاب کلاه آقای ترامپ به رینگ حدود 700 روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری بعدی آماده شده اند. شبکه‌های پخش اصلی و MSNBC بیش از یک ساعت سخنرانی انجام ندادند، CNN پس از اعلام خود، تقریباً در نیمه راه، آن را کنار گذاشت و فاکس برای تجزیه و تحلیل در حدود 45 دقیقه عقب‌نشینی کرد.

مسئولیتی که برای آقای ترامپ خودساخته است این است که هیچ کس نمی تواند هر چیزی را که او می گوید یا انجام می دهد به صورت ظاهری قبول کند. همیشه یک زاویه در جایی وجود دارد. یک نظریه این است که او فکر می‌کند که نامزد ریاست‌جمهوری، دادستان‌های مختلفی را که اکنون او را تعقیب می‌کنند، باز خواهد داشت.

سهم من در تفکر کم این است: بگذارید جمع‌آوری پول آنلاین ترامپ آغاز شود. آقای ترامپ شامگاه سه شنبه بارها درباره «جنبش ما» صحبت کرد و گفت: «من صدای شما هستم». پایگاه معروف ترامپ چیزهای زیادی است، اما مطمئناً دستگاه خودپرداز شخصی آقای ترامپ است.

در دوران ریاست جمهوری او، میلیون ها نفر از ما روزانه دو یا حتی سه ایمیل دریافت می کردیم، عموماً در بحبوحه جنگ با Beltway، که از آنها درخواست ارسال 10 یا 25 دلار می شد. یکی از معیارهای چشم انداز آقای ترامپ در سال 2024، مجموع جمع آوری کمک های مالی است که او نسبت به کمپین های قبلی خود گزارش می دهد.

در بیش از 60 دقیقه، تنها چیزی که آقای ترامپ از سخنرانی اعلامی خود کنار گذاشت، سینک آشپزخانه بود. اما در مورد آقای ترامپ، سینک آشپزخانه همیشه اهمیت دارد. آنچه او نگفت قابل توجه بود.

هیچ اشاره ای به “ران دسانکتیمونیوس” وجود نداشت. یا پست اخیر و به طرز عجیبی دفع کننده حقیقت اجتماعی – “گلن یانگ کین (اکنون برداشت جالبی است. چینی به نظر می رسد، اینطور نیست؟” به غیر از برخی تمسخر جو بایدن، آقای ترامپ هیچ اظهارنظر تحقیرآمیزی در مورد مخالفان احتمالی خود ارائه نکرد، که این امر نوعی انحراف از رویه معمول است.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در پالم بیچ، فلوریدا، 15 نوامبر.


عکس:

جو رادل/گتی ایماژ

اما جالب‌تر از همه، جمهوری‌خواهانی بودند که او آنها را اغوا کرد و رها کرد-مهمت اوز، داگ ماستریانو، دون بولدوک، بلیک مسترز، آدام لاکسالت، کاری لیک، اسکات جنسن، تودور دیکسون و تیم میشلز.

وجه مشترک همه این نامزدها، تمایل آنها به تایید برخی از دیدگاه آقای ترامپ مبنی بر تقلب یا دزدیده شدن انتخابات 2020 بود. اما در اعلامیه ریاست جمهوری خود، به سختی به وسواس دو ساله آقای ترامپ در انتخابات 2020 اشاره شد.

در عوض، آقای ترامپ مسیر خود را تغییر داد و خود را به نامزدی کاملاً مسایل محور تبدیل کرد که در زمینه مالیات، مقررات زدایی، استقلال انرژی، آموزش، تحصیلات سنتی، قدرت نظامی و غیره فعالیت می کند. اتفاقاً درخواست او برای اعمال تعرفه، به ویژه بر چین، سیاست تجاری جو بایدن است.

بیشتر برنامه‌ای که آقای ترامپ در سخنرانی خود پذیرفته بود، عمدتاً همان چیزی بود که جمهوری‌خواهانی که او در میان‌دوره با او مخالف بود، مانند نامزدهای سنا دیوید مک کورمیک در پنسیلوانیا و چاک مورس در نیوهمپشایر، روی آن شرکت می‌کردند.

تنها چیزی که ما پس از نتایج سه شنبه گذشته فهمیدیم این است که رای دهندگان مستقل با اختلاف زیاد نامزدهای حزب جمهوری خواه را کنار گذاشتند که با تلاش آقای ترامپ دزدی را متوقف کنید. بگذارید اینطور بیان کنم: اگر نامزدهای جمهوری خواه در برنامه ای مانند آنچه که آقای ترامپ سه شنبه توصیف کرد، در انتخابات میان دوره ای شرکت می کردند، در حالی که مناقشه عقب مانده سال 2020 (معروف به “دموکراسی”) خارج از تصویر بود، حزب مسلماً کنترل می کرد. سنا اکنون مگی حسن و کاترین کورتز ماستو می باختند. آقای ترامپ در سخنرانی اعلامی خود، شرکای شکست خورده خود در انتخابات را از قطار بیرون انداخت، در حالی که خودش به سمت دستور کار مسئولانه تری پیش رفت. که به صفرای واقعی نیاز دارد.

موضوع مهم در سال 2024 نه تنها برنده شدن ریاست جمهوری بلکه اکثریت حاکم در مجلس سنا و مجلس نمایندگان است. برخی از مفسران محافظه‌کار که بهتر می‌دانند، این تصور را ایجاد می‌کنند که آقای ترامپ موجودی منحصربه‌فرد و جادویی است، مانند شخصیتی در اساطیر. واقعیت این است که بسیاری از دستاوردهای قانونگذاری ذکر شده توسط آقای ترامپ در سخنرانی خود از طریق سنا میچ مک کانل و مجلس پل رایان جمع آوری و به رأی گذاشته شد.

آنچه در پیش نهفته است؟ آیا نامزدی ترامپ در 2022-24 دارای کت و شلوارهایی خواهد بود یا توپ و زنجیره انتخابات میان دوره ای خواهد بود؟ تنها کاری که آقای ترامپ در انتخاباتش انجام نمی دهد، رانش زمین است. یا امواج.

استدلال خام برای برنده شدن آقای ترامپ در این نامزدی این است که مانند سال 2016، پایگاه 30 درصدی او مخالفان را از هم جدا خواهد کرد. او با حضور برنده می شود. این افسرده است. جمهوری خواهان بالاخره در آستانه یک مناظره پرنشاط برای ریاست جمهوری میان ران دیسانتیس، گلن یانگکین، مایک پنس، تیم اسکات، نیکی هیلی، مایک پمپئو بودند – لیست رهبران محافظه کار نسل بعدی همچنان ادامه دارد. در عوض، فصل آخر «شاگرد» را دریافت می کنیم.

[email protected] را بنویسید.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما