farhangian91banner

بازی مقدماتی یورو 2024: بنجامین پاوارد فرانسه کیلیان امباپه را در مقابل ایرلند نجات داد | اخبار فوتبال

با سکوت کیلیان امباپه، فرانسه با تکیه بر یک پایان درخشان دیگر از مدافع فراخوانده شده بنجامین پاوارد و دو سیو شگفت انگیز دیرهنگام مایک ماینان در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا در روز دوشنبه (27 مارس) ایرلند را 1-0 برد. پاوارد که برای اولین بار پس از بازی افتتاحیه فرانسه در جام جهانی 2022 سال گذشته حضور پیدا کرد، یک پاس سرگردان را درست در خارج از محوطه ایرلند قطع کرد و یک شوت را ارسال کرد که نگاهی به زیر تیرک در 50 بود.

این سومین گل دفاع راست برای فرانسه بود و هر سه فریادزن بودند. اولین مورد او، مقابل آرژانتین در جام جهانی 2018، به عنوان گل مسابقات انتخاب شد. فرانسه با پیروزی های متوالی توانست گروه B را باز کند، اما این دور از بازی آسانی بود که هلند در شکست 4-0 لس بلوز در روز جمعه انجام داد. در آن شب، امباپه در اولین بازی خود به عنوان کاپیتان فرانسه دو گل به ثمر رساند، اما این مهاجم به سختی در مقابل یک تیم مصمم ایرلند که در همان ابتدا محکم دفاع می کرد قبل از اینکه فشار را نزدیک پایان در استادیوم آویوا فشار بیاورد، نقشی نداشت.

برای حفظ برد، لازم بود Maignan دو توقف خیره کننده در کرنر انجام دهد – ابتدا از هم تیمی خود، ژول کوند، و سپس با ضربه سر مدافع ایرلند ناتان کالینز که به گوشه بالا می رفت – تا برد را حفظ کند. “بازی سختی بود. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: “ایرلند همیشه در اینجا بازی کردن سخت است.”

فرانسه اولیویه ژیرو را به ترکیب بازگرداند و این مهاجم با 36 سال و 178 روز مسن‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی شد. ژیرو نیز ساکت بود، اگرچه در نیمه اول کم صدا درگیر بود، زمانی که ضربه سر او در یک کرنر، قبل از اینکه گاوین بازونا، دروازه بان ایرلند، توپ را زیر پای امباپه بزند، دو بار منحرف شد.

برای تولید جادو به دست پاوارد افتاد. مدافع گفت: جام جهانی آنطور که من تصور می کردم پیش نرفت. اما من بعد از هر برد خوشحال بودم، من برای گروه بودم.

این اولین بازی گروهی ایرلند بود. سیموس کلمن کاپیتان ایرلند در مورد فرانسه گفت: “ما ناامید و ناامید هستیم، اما به همین دلیل است که آنها تیم خوبی هستند.” ”

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما