farhangian91banner

جنایت در گورستان کرج دستگیری در تهران!

شباهت مرد میانسال به یکی از پرونده های پرونده قتل در بهشت ​​سکینه کرج و هوشیاری بازپرس جنایی باعث شد تا سومین تحت تعقیب پرونده در دادسرای جنایی تهران دستگیر شود.

به گزارش ایران ۹، این پرونده از بیست و هشتم آذر سال ۹۹ و بدنبال نزاعی مرگبار در بهشت ​​سکینه کرج آغاز شد. در تحقیقاتی از سوی تیم جنایی صورت گرفت، در مراسمی مشخص شد که یکی از متوفیان بر چند نفر از افراد حاضر در محل سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد 48 ساله به نام هومن را به قتل می رسانند. رساندند.

پس از این پرونده پرونده‌ای در دادسرای کرج تشکیل شد و دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

دستگیری در پایتخت

با شناسایی هویت شناساییان، مأموران محل آن‌ها، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این پدر و دو پسر بعد از قتل متواری شده‌اند.

تحقیقات برای دستگیری دستگیران ادامه داد تا اینکه کارآگاهان جنایی کرج موفق شدند ردان را در یکی از محله‌های پایتخت به دست بیاورند. بنابراین کارآگاهان پلیس کرج راهی تهران شد و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس محمد وهابی راهی مخفیگاه آن‌ها شد و دو برادر را بازداشت کردند.

گزارش سومین

دو برادر در مقابل جنایی که قرار گرفتند، مدعی شدند همیشه در نزاع مرگبار حضور داشتند، اما عامل اصلی قتل شخص دیگری است و آن‌ها بی‌گناه هستند.

از آنجایی که محل وقوع حادثه در کرج بود پرونده پرس جنایی را با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای کرج فرستاد، اما قبل از اینکه پرونده و دستگیران در اختیار مأمور بدرقه قرار گیرند بازپرس جنایی تهران متوجه صدای مرد میانسالی شد که به دفترخانه مراجعه کرد. و در خصوص این دو برادر کرجی سؤالاتی می‌پرسید. مرد میانسال مدعی بود که یکی از اقوام آنهاست و با اطلاع از ماجرای دستگیری به شعبه مراجعه کرده تا از سرنوشتشان باخبر شود.

اما کنجوی مرد میانسال و شباهت عجیب او به یکی از دلایل این احتمال را برای بازپرس جنایی مطرح می کند که وی سومین منطقه فراری پرونده و پدر این دو برادر است.

بدین‌ترتیب بازپرس جنایی دستور او را صادر کرد و مرد میانسال که دستش رو شد لب به اعتراف گشود و گفت: من پدر این دو پسر. مقتول از اقوام دورمان و با یکی از پسرهایم اختلاف داشت و با هم درگیری لفظی بود.

این اختلاف ادامه دارد تا اینکه یکی از اقوام مشترکمان فوت کرد و وقتی به مجلس ختم او رفتیم بین پسرانم و مقتول درگیری رخ داد، اما آن روز درگیری با وساطت اطرافیان تمام شد، ولی روزی که برای مراسم چهلم مرحوم بهشت ​​سکینه رفتیم با دیدن. مقتول دوباره دعوا بالا گرفت، اما نمی‌دانم در این درگیری چه کسی به او چاقو زد، چون ما با مقتول اختلاف داشتیم و دعوا از سوی ما راه افتاده بود، ترسیدیم قتل به گردن ما بیفتد و فرار کنیم.

با دستگیری سومین پرونده، قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شد و تحقیقات در این خصوص در دادسرای کرج ادامه دارد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما