farhangian91banner

حقایق سریع ری رایس | CNN



CNN

در اینجا نگاهی به زندگی دونده سابق NFL، ری رایس، که شش فصل با بالتیمور ریونز بازی کرد، می‌اندازیم.

تاریخ تولد: 22 ژانویه 1987

محل تولد: نیو روشل، نیویورک

نام تولد: رایمل موریس رایس

پدر: کنراد رید

مادر: جانت رایس، معلم آموزش استثنایی

ازدواج: رایس جانای (پالمر) (28 مارس 2014 تا کنون)

فرزندان: Jaylen، 2016; ریون، 2012

تحصیلات: 2005-2007 در دانشگاه راتگرز تحصیل کرد

پدر رایس، کنراد رید، زمانی که رایس 1 ساله بود، به طور تصادفی در تیراندازی رانندگی کشته شد.

Myshaun Rice-Nichols، پسر عمو و پدر رایس، زمانی که رایس 11 ساله بود در یک تصادف رانندگی کشته شد.

سه بار برای Pro Bowl (فصول 2009، 2011 و 2012) انتخاب شد.

صندوق خیریه ری رایس را برای حمایت از کودکان بی بضاعت در بالتیمور و زادگاهش نیو روچل، نیویورک تأسیس کرد.

رویدادهای کلیدی در داستان ری رایس.

فعالیت‌های پس از فوتبال شامل همکاری با سازمان‌هایی مانند A Call to Men و انجمن خشونت خانگی کودکان و صحبت با تیم‌های حرفه‌ای فوتبال درباره خشونت خانگی است.

26 آوریل 2008 – در دور دوم، در مجموع 55، در درفت NFL توسط بالتیمور ریونز انتخاب شد.

جولای 2012 – قراردادی 5 ساله به مبلغ 35 میلیون دلار با کلاغ ها امضا کرد.

3 فوریه 2013 – زمانی که بالتیمور ریونز سان فرانسیسکو 49رز را در Super Bowl XLVII با نتیجه 34-31 شکست داد، رایس یک حلقه Super Bowl به دست آورد.

15 فوریه 2014 – رایس و نامزدش، جانی پالمر، صبح زود در یک آسانسور در یک کازینو آتلانتیک سیتی، نیوجرسی، درگیر دعوا می شوند. پلیس آتلانتیک سیتی می گوید رایس و پالمر با دست یکدیگر را زدند و از درمان پزشکی در محل خودداری کردند. این زوج دستگیر و به مرکز نگهداری پلیس شهر آتلانتیک منتقل می شوند. هر یک متهم به حمله ساده هستند.

19 فوریه 2014 – TMZ ویدئویی از رایس منتشر می کند که پالمر را از آسانسوری که در آن حادثه رخ داده است بیرون می کشد.

27 مارس 2014 – رایس توسط هیئت منصفه بزرگ کانتی آتلانتیک به اتهام تجاوز شدید درجه سوم متهم شده است. اتهام پالمر منتفی است. رایس و پالمر روز بعد ازدواج کردند.

1 مه 2014 – رایس در مورد تجاوز شدید گناهکار نمی‌داند و برای برنامه‌ای برای مجرمانی که برای اولین‌بار مجرمان هستند درخواست می‌کند که می‌تواند ظرف یک سال او را از اتهامات پاک کند.

20 مه 2014 – برنج در یک برنامه انحرافی یا یک برنامه مداخله پیش از آزمایش پذیرفته می شود.

23 مه 2014 – ریونز یک کنفرانس خبری با رایس و پالمر برگزار می کند. رایس بابت وضعیتی که من و همسرم در آن قرار داشتیم عذرخواهی کرد.

24 ژوئیه 2014 – NFL یک محرومیت دو بازی برای رایس اعلام کرد.

31 ژوئیه 2014 – رایس در کنفرانس خبری ریونز به خبرنگاران می گوید که این حادثه خشونت آمیز نشان دهنده شخصیت او نیست. او می گوید: «می دانی که من نیستم. “میدونی این چیزیه که باید با بقیه زندگیم زندگی کنم.” او اعمال خود را “غیر قابل توجیه” می خواند.

1 آگوست 2014 – راجر کمیسر NFL گودل برای اولین بار پس از تعلیق رایس در حالی که در کانتون، اوهایو برای مراسم تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای حضور داشت، با رسانه ها صحبت کرد. او از تصمیم خود دفاع می کند: «من قبل از تصمیم گیری در مورد رشته تحصیلی، تمام اطلاعات را در نظر می گیرم. در این مورد هیچ انضباطی از سوی دستگاه قضایی کیفری وجود نداشت. او را در برنامه انحرافی قرار دادند.»

28 اوت 2014 – در بحبوحه انتقادها از مجازات رایس، NFL سیاست جدید و خشن تر را برای خشونت خانگی و سایر رفتارهای خشونت آمیز اعلام می کند. گودل در نامه ای اعتراف می کند که مجازات رایس را اشتباه گرفته است، بدون اینکه نام او را ذکر کند.

8 سپتامبر 2014 – TMZ فیلم های نظارتی را از داخل آسانسور منتشر می کند که نشان می دهد رایس در حال مشت زدن به پالمر است. ساعاتی بعد، ریونز قرارداد رایس را فسخ می کند و گودل تعلیق نامحدود رایس از NFL را اعلام می کند. لیگ ادعا می کند که تا قبل از انتشار آن توسط TMZ، این ویدئو را از داخل آسانسور ندیده بود.

10 سپتامبر 2014 – NFL اعلام می کند که رابرت مولر، مدیر سابق FBI، تحقیقات مستقلی را در مورد تحقیقات لیگ و نحوه جمع آوری شواهد در این پرونده رهبری خواهد کرد. دو مالک NFL که وکیل هستند – جان مارا از نیویورک جاینتز و آرت رونی دوم از پیتسبورگ استیلرز – بر تحقیقات مستقل نظارت خواهند کرد.

16 سپتامبر 2014 – اتحادیه بازیکنان NFL اعلام می کند که درخواست تجدید نظر در مورد تعلیق نامحدود رایس توسط کمیسر NFL گودل ارائه کرده است.

21 اکتبر 2014 – NBC Sports ProFootballTalk گزارش می دهد که رایس رسماً یک شکایت غیرقانونی فسخ را علیه بالتیمور ریونز ارائه کرده است.

5-6 نوامبر 2014 – باربارا جونز، قاضی سابق ناحیه ایالات متحده، یک داور بی طرف، ریاست جلسه استیناف تعلیق نامحدود رایس در نیویورک را بر عهده دارد.

28 نوامبر 2014 – بر اساس اعلام اتحادیه بازیکنان NFL، رایس برنده درخواست تجدیدنظر در مورد محرومیت نامحدود خود توسط NFL شد و بلافاصله مجدداً فعال شد.

9 ژانویه 2015 – مولر “گزارش خود را به لیگ ملی فوتبال از یک تحقیق مستقل در مورد حادثه ری رایس” منتشر کرد. بر اساس این گزارش، بازرسان شواهدی پیدا نکردند که نشان دهد کسی در NFL ویدیوی داخلی را قبل از عمومی شدن دریافت کرده یا مشاهده کرده است. او نتیجه می گیرد که NFL، “باید اقدامات بیشتری را برای به دست آوردن تمام اطلاعات موجود در مورد حادثه 15 فوریه انجام می داد.”

15 ژانویه 2015 – شکایت حقوق و دستمزد رایس علیه NFL حل و فصل شد.

21 مه 2015 – پس از اینکه رایس شرایط برنامه مداخله پیش از محاکمه را کامل کرد، قاضی اتهامات خشونت خانگی علیه او را رد کرد.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما