farhangian91banner

خرید آنتی ویروس حرفه‌ای برای مبارزه با ته

نصب رایگان آنتی ویروس را از راه دور با استفاده از نرم افزار AnyDesk به صورت کاملا رایگان. محصولات امنیتی شرکت “ESET” به عنوان یکی از بهترین محصولات امنیتی جهت حفاظت از گوشی های تلفن همراه و همچنین نسخه مدیریت شبکه آن به عنوان محصول مدیریتی قدرتمند از سوی لابراتوار “AV-Comparatives” در سپتامبر سال 2011 معرفی شد. نسخه شبکه ای نرم افزار “ESET Smart Security” در آزمونهای مستقل سازمان “PassMark Software” موفق به کسب رتبه اول به عنوان سریعترین و کارآمد ترین نرم افزار امنیتی گردید. این آنتی ویروس برای مدت ها جزو 10 آنتی ویروس برتر دنیا بوده و دارای امکانات نظیر محافظت از پرداخت ها، رمزنگاری فایل ها و… می‌باشد. Trend Micro در مباحث امنیتی مربوط به شبکه های کامپیوتری قطعا نام ترند میکرو یکی از معتبرترین هاست اما هزینه بالای لایسنس و کاربری پیچیده آن باعث می شود ما آن را برای کاربران خانگی توصیه نکنیم.

هر روز با رشد فناوری و اتصالات اینترنتی، تهدیدات امنیتی نیز روز به روز بیشتر می‌شوند. یکی از این تهدیدات، حملات ویروسی است که می‌تواند سیستم عامل شما را آلوده کرده و به داده‌های شخصی شما دست پیدا کند. در این مواقع، استفاده از یک آنتی ویروس حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا از این تهدیدات محافظت کنید.

خرید آنتی ویروس

محصولات مشابه

خرید آنتی ویروسی حرفه‌ای می‌تواند به شما امکان مبارزه با ته خرید آنتی ویروس را بدهد. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای خرید آنتی ویروس وجود دارد، اما اگر قصد دارید از یک آنتی ویروس حرفه‌ای استفاده کنید، باید به چند نکته توجه کنید.

خرید آنتی ویروس

انتخاب یک برند قوی

خرید لایسنس بازی : معرفی سایت Gamivo

در صورتی که در زمینه خرید و استفاده از لایسنس‌های آنتی ویروس سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. اگر شما یک سری کامپیوتر را به هم متصل کرده اید یا به اصطلاح شبکه کردید و آنتی ویروس Eset را نصب کرده باشید. ممکن است در مواردی مانند اتصال، اشتراک گذاری محتوا و غیره به مشکل بر بخورید. قبل از نصب ESET برنامه آنتی ویروس نصب شده دیگری بر روی رایانه خرید لایسنس eset endpoint security خود دارید حذف کنید، برای بارگیری ESET AV Remover ، روی لینک مناسب سیستم خود بنا به 32 یا 64 بیت بودن کلیک کنید. در نادمارکت تمامی آموزش های خرید، نصب محصول و استفاده های کاربردی به ساده ترین شکل ممکن و بصورت تصویری برای مشتریان آماده شده است. علاوه بر این کارشناسان نادمارکت بصورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

یکی از اصلی‌ترین معیارها در خرید آنتی ویروس حرفه‌ای، انتخاب یک برند قوی است. برندهای معروف و قدرتمند آنتی ویروس معمولاً قابلیت حفاظت بیشتری را در برابر تهدیدات امنیتی دارند. این برندها عموماً به روزرسانی‌های منظم اقدام می‌کنند و سعی می‌کنند همواره با جدیدترین تهدیدات امنیتی درگیر شوند. بنابراین، هنگام خرید آنتی ویروس حرفه‌ای، بهتر است از یک برند با نامی معتبر استفاده کنید.

قابلیت کنترل برنامه پیشرفته آن به شما امکان بلاک/اجازه دادن به برنامه ها بر روی کامپیوتر محلی را می دهد، بنابراین شما را از تهدیدات بحرانی حفظ می کند. کنترل برنامه eScan شامل ماژول لیست سفید است که امکان اجرای تنها برنامه های منتخب را می دهد ، در حالی که اجرای مابقی را محدود می-کند. باتوجه به محبوبیت و میزان استفاده کاربران از سیستم عامل ویندوز، تمامی هکر ها تلاش خود را می کنند تا به هر نحوه ممکن بتوانند به این سیستم عامل نفوذ کرده و از کاربران سو استفاده کنند. بله، شما می‌توانید درخواست خرید خرید لایسنس nod32 یا خرید لایسنس kaspersky و یا هر آنتی‌ویروس دیگری را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید. برای خرید انواع لایسنس اورجینال آنتی ویروس، از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

نحوه خرید ESET

قابلیت‌های پیشرفته

  • شما می توانید هر نرم افزار اورجینالی را که مد نظر دارید، از قبیل فوتوشاپ اورجینال، اتوکد اورجینال و هزاران نرم افزار مهندسی و تخصصی دیگر را از طریق باما سافت تهیه بفرمایید.
  • در نادمارکت تمامی آموزش های خرید، نصب محصول و استفاده های کاربردی به ساده ترین شکل ممکن و بصورت تصویری برای مشتریان آماده شده است.
  • تمامی لایسنس های آنتی ویروس نود 32 کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی شرکت ESET آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد.
  • شما می توانید با خرید لایسنس nod 32 و یا ایست اینترنت سکیوریتی و فعال کردن ویژگی گیمر مود تمامی برنامه ها و بازی ها خود رو بدون افت سرعت و بدون هیچ وقفه ای اجرا کنید و از نهایت سرعت و قدرت دستگاه خود استفاده کنید.

خرید یک آنتی ویروس حرفه‌ای باید شامل قابلیت‌های پیشرفته باشد. این قابلیت‌ها می‌توانند شامل جستجوی هوشمند ویروس‌ها، محافظت از فایل‌های حساس، قابلیت اسکن در زمان واقعی و مانیتورینگ ترافیک اینترنتی باشد. همچنین، برخی برندها قابلیت جلوگیری از حملات فیشینگ و نفوذ را نیز دارند. این قابلیت‌ها می‌توانند شما را در برابر ته خرید آنتی ویروس محافظت کنند.

خرید آنتی ویروس

پشتیبانی و به روزرسانی

هر کد مخرب شناسایی شده را حذف میکند – گاهی اوقات از ویروس مطلع می شوید و از شما سؤال می شود که آیا می خواهید فایل را پاک کنید، برنامه های دیگر به طور خودکار این کار را در پشت صحنه انجام می دهند. ▪️ بعد از تمام شدن فعال سازی، می‌توانید از ویژگی Verify Subscription استفاده نمایید تا نرم افزار McAfee را با حساب جدیدتان تطابق دهید. G Data آنتی ویروس جی دیتا شاید به اندازه رقبایش معروف نباشد اما قطعا انتظار شما را به عنوان یک آنتی ویروس صرف برآورده میکند، نسخه رایگان جی دیتا امکانات خوبی دارد و منابع چندانی از سیستم را اشغال نمی کند. واژه ای که برای این نوع از تهدیدات استفاده می شود Scareware یا ترس افزار است. Scareware ها همچنین برای معرفی خود از تبلیغات گوناگون در سایت های مختلف استفاده می کنند.

یکی از مهم‌ترین عوامل درخرید آنتی ویروس حرفه‌ای، پشتیبانی و به روزرسانی آن است. یک آنتی ویروس قابل اطمینان باید دارای پشتیبانی 24 ساعته باشد تا در صورت بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک کند. همچنین، به روزرسانی‌های منظم نرم‌افزار، مهم است. این به روزرسانی‌ها می‌توانند شامل تشخیص و از بین بردن ویروس‌های جدید، قابلیت‌های جدید و بهبودهای امنیتی باشند. بنابراین، در خرید آنتی ویروس حرفه‌ای، به این نکته توجه کنید.

این شرکت تنها شرکتی در صنعت آنتی ویروس است که کاملا بصورت Remote فعالیت میکند. با ما همراه باشید تا نگاهی به فروشندگان فعال آنتی ویروس در ایران داشته باشیم. اطلاعات مورد نیاز برای خرید لایسنس را تکمیل کرده و معادل ریالی هزینه آن را پرداخت کنید. مایکروسافت را می‌توانیم به عنوان بزرگ ترین سازنده محصولات نرم افزاری در دنیا…

خرید یک آنتی ویروس حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا از ته خرید آنتی ویروس محافظت کنید. با انتخاب یک برند قوی، استفاده از قابلیت‌های پیشرفته و داشتن پشتیبانی و به روزرسانی مناسب، شما می‌توانید از تهدیدات امنیتی روز به روز بیشتر محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل شما در امان است.

در نهایت، به کاربران توصیه می شود که کــُندی سرعت را تحمل کرده و آنتی ویروسی را انتخاب کنند که تضمین کننده‌ی حداکثر امنیت باشد؛ هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، همین است. لایسنس به صورت یک کد لایسنس 20 رقمی اورجینال میباشد و زمان تحویل بلافاصله پس از پرداخت کد لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus در حساب کاربری تحویل داده میشود. جهت دانلود نرم افزار اصلی میتوانید از لینک رسمی سایت eset.com اقدام به دانلود نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز نمایید .و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناس سایت در ارتباط باشید . هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود32 با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو ، زیر نظر افراد متخصص صورت می گیرد. بازخورد هایی که همیشه از شما کاربران گرامی گرفته ایم خیلی امیدوار کننده بوده و همواره سعی در جلب رضایت شما خواهیم داشت. کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما