راهکاری برای کاهش فشار خون بالا

«تمرینی روزانه» علاوه بر دارو می‌تواند در کاهش فشار خون بدن باشد. وزنه برداری معروف است که به تقویت ماهیچه های بازو بینجامد می پردازد. اکنون شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ماهیچه‌هایی را تقویت می‌کند که ما از آن‌ها برای استفاده از آن‌ها استفاده می‌کنیم، همچنین فوایدی برای کاهش فشار خون دارد.

به گزارش خبرآنلاین، برخی از روش‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث کاهش فشار خون بالا شود.

«تمرینی روزانه» علاوه بر دارو می‌تواند در کاهش فشار خون بدن باشد. وزنه برداری معروف است که به تقویت ماهیچه های بازو بینجامد می پردازد. اکنون شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ماهیچه‌هایی را تقویت می‌کند که ما از آن‌ها برای استفاده از آن‌ها استفاده می‌کنیم، همچنین فوایدی برای کاهش فشار خون دارد.

بر اساس یک گزارش، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد «تمرین روزانه نفس‌گیری» برای دیافراگم و سایر ماهی‌های تنفسی، می‌تواند به تقویت سلامت قلب و کاهش فشار خون بالا کمک کند.

«دنیل کریگهد» فیزیولوژیست در «دانشگاه کلرادو بولدر» می‌گوید که چه‌هایی را برای استفاده از ماهی‌ها انجام می‌دهیم، مانند ماهیچه‌هایی که با افزایش سن می‌خواهند، وظیفه خود را انجام دهند. او و سایر همکارانش برای آزمایش این که چه اتفاقی در این خصوص می‌افتد، داوطلبان ۱۸ تا ۸۲ ساله را برای امتحان یک تمرین تمرینی مقاومتی بکار می‌برند. این دستگاه، یکی از دستگاه‌های موجود در بازار است که شبیه به یک دستگاه دستگاه به نظر می‌رسد. زمانی که افراد در آن می‌شوند، دستگاه مقاومت کرده و استنشاق را سخت‌تر می‌کند.

کریگهد می‌گوید: ما دریافتیم ۳۰ عدد [تمرین]نفس گرفتن در روز برای شش هفته، فشار خون سیستولیک را تا حدود 9 میلی متر جیوه کاهش می دهد. این کاهش‌ها نیز معادل چیزی است که می‌توان با ورزش‌های هوازی متعارف به مانند راه رفتن، دویدن و یا دوچرخه سواری رسید.

در سر مقاله‌ای که در مجله قلب آمریکا منتشر شد، نتیجه گیری شده است: نفس نفس، راهی جدید را برای ایجاد فواید [مشابه]تمرین و فعالیت های ورزشی ارائه می دهد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم