farhangian91banner

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۲ شهریور؛ عقب‌نشینی بیت‌کوین به کانال ۱۹ هزار دلاری

فرارو– قیمت بیت‌کوین با افت ۱.۵ درصدی به کانال ۱۹ هزار دلار برگشت. قیمت لحظه‌های بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۹ هزار و ۹۲۰ به‌ثبت رسید و نسبت به جمعه ۳۰۰ دلار کاهش یافت. اما هنوز تغییر مهمی در هفته‌های بعدی می‌توان به ارز دیجیتال رخ داد و عقب نشینی امروز بیت‌کوین را می‌پایید به‌نوسان‌های محدود سه هفته گذشته آن حوالی مرز ۲۰ هزار دلاری را بگذرانید. هر چند با افت محدود قیمت بیت‌کوین، ارزش کل بازار ارز دیجیتال درقیاس با دیروز حدود یک درصد آب رفت و به یک تریلیون و دو دلار رسید. هزمان قیمت اتریوم، دوج‌کوین و ترون بین یک تا دو درصد کاهش یافت.

قیمت بیتکوین ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار

قیمت لحظه‌های بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار به‌ثبت رسید. ۳۱۰ دلار کمتر از صبح جمعه است که معادل ۱.۵ درصد قیمت بیت‌کوین در این مدت می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته نوسان بیت‌کوین را به شکلی محدود کرده است که بالاترین سطح آن ۲۰ هزار و ۳۸۵ دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال ۱۹ هزار و ۸۲۰ دلار به‌ثبت رسیده است. درقیاس با هفته قبل نیز شاهد بازدهی منفی یک درصدی بیت‌کوین هستیم. چون شنبه هفته هر واحد بیت‌کوین قبل از ۲۰ هزار و ۲۰۰ دلار ارزش داشت. اکنون قیمت بیت‌کوین تقریباً ۷۰ درصد با قله تاریخی خود که حدود ۶۸ هزار دلار است، فاصله دارد. حجم ۳۸۰ میلیارد دلار بیت‌کوین نیز معادل ۳۷.۵ درصد از کل بازار ارز دیجیتال می‌شود.

قیمت اتریوم هزار و 560 دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۱۲ شهریور دو درصد نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد. قیمت لحظه‌های اتریوم صبح امروز هزار و 56 دلار بود که صبح جمعه آن را دقیقاً هزار و 600 دلار تمام می‌شد. افت 40 دلاری قیمت اتریوم در این مدت معادل دو درصدی ارزش آن است و 22 ساعت گذشته شاهد رفت و آمدهای این ارز دیجیتال بین هزار و 550 دلار تا هزار و 640 دلار بود. بازدهی اتریوم نسبت به هفته قبل اما مثبت و نزدیک به پنج درصد می‌شود. شنبه هفته قبل زیر مرز هزار و ۵۰۰ دلار می‌شد و حدود هزار و ۴۹۵ دلار ارزش داشت. اکنون فاصله‌ای با هزاران قیمت تاریخی که رقم چهار و 851 دلار است، 67 عدد می‌شود و حجم 100 میلیارد دلار آن معادل تسلط درصدی به کل بازار به 19شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو و شیبا نسبت به روز گذشته تفاوتی ندارد اما دوجکوین و ترون در این مدت به‌ترتیب دو و یک درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. قیمت کاردانو امروز شنبه ۱۲ شهریور ۰.۴۶۰ دلار به‌ثبت رسید و صبح دیروز ADA با همین رقم ارز می‌شد. در این مدت قیمت شیبا روی رقم 0.00012 دلار باقی ماند تا چهاردهمین توکن مهم دنیا از نظر تسلط به بازار، بازدهی روزانه صفر درصدی را تجربه کند. قیمت دوج‌کوین اما از 0.063 دلار به 0.06 دلار تقلیل پیدا کرد و ترون به جای 0.063 دلار، 0.062 دلار معامله شد تا این دوتا به ترتیب بازدهی منفی و منفی یک درصدی را تجربه کرده باشند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت کوین

۲۰ هزار و ۲۰۰ دلار

۲۰ هزار و ۲۳۰ دلار

۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۹۵ دلار

هزار و ۶۰۰ دلار

هزار و 560 دلار

کاردانو

0.433 دلار

۰.۴۶۰ دلار

۰.۴۶۰ دلار

دوجکوین

0.067 دلار

0.063 دلار

0.060 دلار

شیبا

0.00013 دلار

0.00012 دلار

0.00012 دلار

ترون

0.061 دلار

0.063 دلار

0.062 دلار

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما