farhangian91banner

مشکل آژانس مسافرتی

این اختلاف می‌تواند گسترده‌تر باشد اما اگر یک رانندگان عمدتاً در بزرگراه رانندگی کنند، جایی که هیبریدی‌ها تمایل دارند نسبت به شرایط رانندگی در شهر توقف و حرکت (که در آن موتور الکتریکی بیشتر تلاش می‌کند) کارایی کمتری داشته باشند. این برنامه آزمایش جاده، وسایل نقلیه را در معرض ترکیبی از رانندگی در شهر و بزرگراه توسط حداقل چهار ویرایشگر تست جاده قرار می دهد. ویراستاران خودرو Consumer Guide® خودرو را 12000 مایل رانندگی کردند و میانگین سرعت 38.3 مایل بر گالن را داشتند. این وسیله نقلیه 10 مایل در مدت زمان 12.5 دقیقه با سرعت متوسط ​​48 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت رانندگی می کند. ماشین یا کامیون 11 مایل رانده می شود و 23 توقف در طول 31 دقیقه انجام می دهد، با سرعت متوسط ​​20 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 56 مایل در ساعت. برنامه "بزرگراه" برای تقلید از رانندگی در آزادراه های روستایی و بین ایالتی با موتور گرم شده، بدون توقف (که هر دو حداکثر مصرف سوخت را تضمین می کنند) ایجاد شده است. با توقف های متعدد در امتداد 2. مسیر تاریخی 5 مایلی، می‌توانید از مکان‌هایی که می‌خواهید بازدید کنید، سوار و پیاده شوید و در طول تور 90 دقیقه‌ای گشت‌وگذار تاریخی ما، از بقیه چیزها مطلع شوید.

travel agency به من مجموعه‌های رایانه‌ای را نشان ندادند، که فراریان آن‌ها را به‌عنوان نوعی مزرعه ترول به تصویر می‌کشیدند: اعضای جوان با استفاده از حساب‌های کاربری متعدد در فیس‌بوک و توییتر، تایپ پیام‌هایی که در آن از دولت ایران انتقاد می‌کردند، با گذشت زمان، رایکز گفت: IRS توانست هر چه کمتر ممیزی حساب های خارج از کشور را انجام دهد. به طور مشابه، وسایل نقلیه بدون استفاده از تهویه مطبوع و سایر لوازم الکتریکی مورد آزمایش قرار می گیرند. هر دو تست با خاموش بودن تهویه هوا و سایر لوازم جانبی خودرو انجام می شود. علاوه بر روش‌های آزمایشی که برای تعیین رتبه‌بندی EPA استفاده می‌شود، مجموعه‌ای از عوامل فیزیکی و شخصی دیگر به تفاوت‌های بین مصرف انرژی رتبه‌بندی شده و واقعی خودرو کمک می‌کنند. فریدمن، آلیس. "اقتصاد هیدروژنی – انرژی و سیاهچاله اقتصادی." تغییر فرهنگمصرف سوخت یک عدد ثابت نیست. برای تخمین تعداد عفونت‌های بدون علامت از دست رفته، تعداد موارد عفونت‌های علامت‌دار تشخیص داده شده را بر تخمین میزان واقعی عفونت‌های علامت‌دار (که کمتر از میزان مشاهده‌شده است) تقسیم می‌کنیم.

اطلاعات ارسال شده تخمین مایل در هر گالن را برای رانندگی در شهر و رانندگی در بزرگراه فهرست می کند و همچنین محدوده مصرف سوختی را که اکثر رانندگان با آن مدل خاص به دست می آورند، تخمین می زند. رتبه‌بندی EPA میزان mpg را که یک راننده «معمولی» باید تحت شرایط شهر و بزرگراه «معمولی» دریافت کند، تخمین می‌زند. در اینجا نمونه‌ای از تخمین‌های مصرف سوخت EPA برای انواع وسایل نقلیه، و میانگین‌های واقعی مایل در هر گالن مشاهده شده توسط Consumer Guide® در طول برنامه آزمایش جاده‌ای آمده است. در کامیون‌های سبک، طیف مایل در هر گالن با پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندهای فول سایز و کم‌بازده‌ها شروع می‌شود و پس از آن شاسی‌بلندهای متوسط ​​از نوع کامیون، با کارآمدترین شاسی‌بلندهای کامپکت و مبتنی بر خودرو قرار می‌گیرند. حتی پس از شوک های قیمتی پس از طوفان کاترینا در سپتامبر 2005، کامیون های سبک همچنان فروش بیشتری از خودرو داشتند، اما پیشتاز به 51 درصد از بازار کاهش یافته بود. به عنوان یک دسته، کامیون های سبک به طور متوسط ​​حدود 25 درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به خودروهای سواری دارند. بهترین چیزی که ناوگان EPA می‌توانست داشته باشد میانگین تجمعی 37.7 مایل بر گالن برای هوندا سیویک 2004، 45.7 مایل بر گالن برای هوندا اینسایت و 44.8 مایل بر گالن برای تویوتا پریوس بود. از قضا، نتایج آزمایش‌های عملیاتی در حال انجام که توسط EPA روی 12 خودروی هیبریدی در ناوگان خود انجام شده است، به طور قابل‌توجهی با رتبه‌بندی‌های مصرف سوخت اعلام شده آن‌ها در تضاد است.

خودروسازان در واقع آزمایش‌های خود را انجام می‌دهند و نتایج را به EPA ارسال می‌کنند، که داده‌ها را بررسی می‌کند و حدود 10 تا 15 درصد رتبه‌بندی‌ها را در آزمایشگاه ملی خودروها و انتشار سوخت تأیید می‌کند. تخمین‌های مصرف سوخت EPA و نتایج تست جاده‌ای Consumer Guide® تفاوت را نشان می‌دهد. ماشینی بخرید که نیازهای شما را برآورده کند و از اطلاعات مربوط به میزان تلفات وسیله نقلیه برای تأثیرگذاری، نه دیکته کردن، تصمیم نهایی خود استفاده کنید. آیا mpg خودرو واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟ در طول تست یک شیلنگ به لوله اگزوز خودرو متصل می شود و اگزوز موتور را جمع می کند.

آنها در عوض از ترکیبی از قدرت موتور گازی و سیستم‌هایی استفاده می‌کنند که در غیر این صورت انرژی از دست رفته را از چرخ‌های چرخان «بازپس‌گیری» می‌کنند تا باتری‌های موتور را شارژ کنند. ارتباط زیادی با نحوه ارزیابی خودروها و کامیون های جدید برای مصرف انرژی آنها دارد. این روش رسمی پرسیدن است. در آگوست 1994، گروه Mirror شکایت ماکسول را حل و فصل کرد، غرامت هرش و فابر و فابر را پرداخت کرد، هزینه های قانونی آنها را پوشش داد و عذرخواهی رسمی کرد. 10 درصد در سال 1994. تا سال 2004، 24 درصد بود. در سال 2004، این تنها نیمی از یک درصد کل بازار خودرو بود.

در بخش بعدی، ما به هر سه نوع وسیله نقلیه نگاهی می اندازیم و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که آیا یکی از آنها برای شما مناسب است یا خیر. این مجموعه برای صحنه‌های بار بود، و ما پس از تماشای منظره‌ی پرنده‌ای از کالن، سواحل و صخره‌های ماسه‌سنگ قرمز آن، معروف به سه پادشاه، از پل‌راه بزرگ، وارد آن می‌شویم. در حالی که منطقی به نظر می رسد که صرفه جویی در مصرف سوخت یک وسیله نقلیه را با پر کردن باک، رانندگی آن در جاده یا مسیر آزمایشی برای تعداد معینی از مایل شهر یا بزرگراه، پر کردن مجدد مخزن و تقسیم تعداد مایل های طی شده بر تعداد گالن مصرف شده، این روشی است که کارشناسان این کار را انجام نمی دهند. در حالی که موتور و گیربکس چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورند، وسیله نقلیه هرگز حرکت نمی‌کند – فقط غلتک‌هایی که چرخ‌ها روی آن‌ها قرار گرفته‌اند. در سال 1980، کامیون های سبک تنها 12 درصد از فروش خودروهای جدید را به خود اختصاص دادند.

وانت های جمع و جور ویژگی های ایمنی کمترین مطلوب را ترکیب می کنند: نسبتاً کوچک و سبک وزن، مرکز ثقل بلند، احتمال زیاد واژگون شدن، رانندگان پرخطری که تمایل به بستن کمربند ایمنی ندارند. خودروها و کامیون‌های هیبریدی-الکتریکی گازی/الکتریکی مزایای موتورهای بنزینی و موتورهای الکتریکی را با هم ترکیب می‌کنند و می‌توانند برای دستیابی به اهداف مختلف، مانند بهبود مصرف سوخت، افزایش قدرت، یا قدرت کمکی اضافی برای دستگاه‌های الکترونیکی و ابزارهای برقی، پیکربندی شوند. اما فقط هیبریدی ها چنین بازدهی مایل در هر گالن بالا را با آلایندگی کم اگزوز ترکیب می کنند. مقدار کربن موجود در آنچه که از سیستم اگزوز خارج می شود وجود دارد که برای محاسبه میزان سوخت سوزانده شده اندازه گیری می شود. کارشناسان می گویند به این دلیل است که صرفه جویی در مصرف سوخت بر اساس میزان خروجی اگزوز به طور خودکار به نفع خودروهای گازسوز/الکتریکی است. در واقع، وسایل نقلیه آزمایش شده به هیچ وجه به پیاده رو نمی رسند. و وسایل نقلیه بلند سوار بیشتر در معرض تصادفات واژگونی هستند. اما برای هر استفاده دیگری که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها از یک SUV استفاده می کنند، یک SUV از نوع خودرو انتخاب معقول تر و هوشمندانه تر است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ahoobaal.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما