farhangian91banner

نظرسنجی ها را فراموش کنید: افزایش بولسونارو، لولا را مجبور به دور دوم انتخابات برزیل کرد

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور: اصلاح شده:

نظرسنجی های برزیل اشتباه کردند، بسیار اشتباه. ژائیر بولسونارو، رئیس فعلی راست افراطی، نه تنها ناک اوت راند اول سلف چپ‌گرای لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا را ربود، بلکه می‌تواند به پیروزی‌های ناراحت‌کننده برای متحدان کلیدی در رقابت‌های فرمانداری و کنگره ببالد. مرحله بعدی دور دوم ریاست جمهوری در 30 اکتبر است، جایی که لولا همچنان پنج امتیاز برتری قابل توجهی دارد، اما بدون شک حرکت در آن با رقیبش است.

این یک مسابقه کاملا جدید است. بله، چهره‌ها آشنا هستند، اما از زمان اوج لولا، زمانی که این غول نوظهور غوغا کرد و صادرات کالا رونق گرفت، برزیل با فساد، کووید و جنگ‌های فرهنگی که توسط رسانه‌های اجتماعی تشدید شده بود، آسیب دیده است. بولسونارو با ایجاد روشی روشمند برای مقابله با اتهامات غیرقابل اثبات تقلب، برگی از کتاب بازی ترامپ برداشته است. آیا برزیل می تواند لحظه 6 ژانویه خود را تجربه کند؟

دومین دموکراسی بزرگ قاره آمریکا، هر کسی که برنده شود، چگونه نتیجه را مدیریت خواهد کرد؟ و آینده یک ملت و قاره ای که به شدت بر سر اقتصاد، حقوق اقلیت ها، مذهب، نقش ارتش و آینده جنگل های بارانی آمازون تقسیم شده است، چیست؟

مستند وب ما را کشف کنید: لولا در مقابل بولسونارو
مستند وب ما را کشف کنید: لولا در مقابل بولسونارو © Studio Graphique – France Médias Monde

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما