farhangian91banner

هر کدام از عشق دست کشیدند. که البته، زمانی است که آن را پیدا کردند.

جرولد جن یو ونگ پس از اولین قرار ملاقاتش با شاون پاتریک لمب در ژانویه 2019 شروع به گریه کرد. او گفت: «این اولین باری بود که احساس کردم واقعاً می توانم بدون قید و شرط به خاطر آنچه هستم دوست داشته باشم.

قرار ملاقات هرگز برای او شادی زیادی به همراه نداشت. آقای وونگ، که دوستانش به نام جی می شناسند، گفت: «این به دلیل عدم تلاش نبود، اما نژادپرستی زیادی علیه آسیایی ها در جامعه همجنس گرایان وجود دارد، و پس از مدتی ناامیدی، تصمیم گرفتم روی حرفه و خودم تمرکز کنم. عشق.”

آقای بره نگرانی خود را به اشتراک گذاشت.

آقای لمب 33 ساله گفت: “من شغل عالی، دوستان عالی و خانواده ای عالی داشتم، اما در مورد عاشقانه شک داشتم.” او که از چند رابطه بد رنج می‌برد، تقریباً مطمئن بود که آقای رایت به این زودی‌ها ظاهر نخواهد شد.

هر دو در Tinder بودند و در دسامبر 2018 با هم همخوانی داشتند. شوخی های متنی بازیگوش آنها منجر به اولین قرار ملاقات در باری در دنور، جایی که آنها زندگی می کردند، شد. اضطراب به سرعت جای خود را کاهش داد، و پس از چندین نوشیدنی، آقای لمب قانون خود را “بدون شام در اولین قرار ملاقات” زیر پا گذاشت و به آنها پیشنهاد داد برای پیتزای مورد علاقه خود به “بار دوغ” بروند.

ساعت‌های مکالمه شامل موضوعاتی بود که معمولاً در اولین قرار ملاقات ممنوع است: هر دو گفتند که بچه می‌خواهند. آنها همچنین فهمیدند که هر کدام در خانواده‌های نزدیک و حامی بزرگ شده‌اند، آقای لمب در اسپرینگفیلد، پکن، و آقای وانگ در سانفرانسیسکو. هر دو گروه از والدین در PFLAG، یک گروه حمایتی برای والدین کودکان LGBTQ، که نقش مهمی در پذیرش گرایش‌های جنسی پسرانشان ایفا کرده بود، فعال بودند.

پس از آن، هر دو خداحافظی طولانی داشتند، اما بدون بوسه. این زمانی بود که آقای وانگ در راه رفتن به خانه احساساتی شد.

آقای بره نیز همین احساس را داشت. او گفت: «من در بسیاری از قرارهای یک طرفه بودم که در آن شور و شوق را به همراه داشتم. “این کاملا متفاوت بود.”

شب بعد دوباره همدیگر را دیدند و یک بوسه آن شب را مهر کرد. چند ماه بعد، در روز سنت پاتریک، آقای لمب، با لباس‌های راه راه سبز و سفید نئون و مژه‌های مصنوعی سبز فلورسنت، اولین جمله «دوستت دارم» را به زبان آورد. آقای وونگ، متعجب، مشتاقانه این احساس را تکرار کرد. تا سال 2020، این دو با هم در دنور نقل مکان کردند.

آقای لمب از دانشگاه اسکرانتون در پنسیلوانیا با مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت آموزش عالی از کالج Canisius در بوفالو است. او اکنون با Deloitte Canada در تورنتو کار می کند، جایی که او مدیر استخدام پردیس است.

[Click here to binge read this week’s featured couples.]

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کلمبیا با دو رشته در اقتصاد و زبان ها و فرهنگ های آسیای شرقی، آقای وانگ در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا حضور یافت و در رشته مدیریت و بازاریابی دو رشته تحصیلی گرفت. او اکنون معاون اجرایی در Exclusive Resorts است که در دنور مستقر است.

یک سال پس از نقل مکان با هم، تحت عنوان یک سفر کاری، آقای وانگ یک سفر مخفیانه به زادگاه آقای لمب، اسپرینگفیلد انجام داد تا از پدر و مادرش برکت بگیرد.

درست قبل از غروب آفتاب، در 29 مارس 2021، آقای وونگ به بهانه بردن آقای لمب به یک شام غافلگیرکننده، قبل از اینکه راننده ای آنها را به غرفه ای در کنار دریا ببرد، چشمان آقای بره را بست و در کمال تعجب آقای لمب با او روبرو شد. توسط خواهر کوچکترش مگی لمب، خواهر کوچکتر آقای ونگ، ریس وانگ، و دو دوست صمیمی که در آن روز مخفیانه پرواز کرده بودند. آقای وونگ روی زانویی که خم شده بود، از آقای بره گریان خواستگاری کرد که با اشتیاق پذیرفت قبل از اینکه خواهران آنها را با لیوان گلی بپوشانند.

در اواخر همان سال، این زوج خانه‌ای در تورنتو خریدند، جایی که آقای وانگ قبل از نقل مکان به دنور در آن زندگی می‌کرد. آنها اکنون زمان خود را بین تورنتو و دنور تقسیم کردند.

در 3 دسامبر، پس از یک طوفان باران که برای مراسم اواخر بعد از ظهر آنها برطرف شد، این زوج در یک مراسم در فضای باز و قبل از 129 مهمان در مؤسسه فرهنگی Lanikuhonua در کاپولی، هاوایی، در جزیره اوآهو، ازدواج کردند. جسی اونیل، بهترین دوست آقای لمب، که وزیر زندگی جهانی برای این مراسم شد، مراسم را بر عهده داشت. این مردان لباس‌های تاکسی سفارشی با کفش‌های Louboutin می‌پوشیدند که کف قرمز صاف آن پس از راه رفتن در مسیر مرجانی از بین رفت.

آقای لمب در عهد خود گفت: “با ضربه سرنوشت ساز یک انگشت، جی در زمان مناسب وارد زندگی من شد و همه چیز را در مورد زندگی به طور تصاعدی بهتر کرد.” وونگ “دی جی ماشین باش و شراب را انتخاب کن.”

آقای وونگ در عهد خود به چیزهای زیادی که در مورد شریک زندگی‌اش دوست داشت، اشاره کرد، از جمله خودانگیختگی و اراده‌اش قبل از اینکه قول دهد به آن‌ها گوش دهد، برنامه‌ریز سفر زوج باشد، و تا جایی که به یاد می‌آورد، با دهان بسته بجود. او گفت: «نمی‌توانم بیشتر از این قدردان زندگی‌ای که با هم ساخته‌ایم باشم. “زندگی بهتر از هر رام کام.”

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما