farhangian91banner

هشت نکته در مورد پهپاد اسپری که نمی توانید از دست بدهید

خدمات و هزینه های من در زیر آمده است. همچنین باید از فروشنده بپرسید که آیا هزینه های ارجاعی به آنها پرداخت می شود یا خدمات را برای فروش این سرویس افزایش می دهند. DJI بزرگترین تولید کننده است، بنابراین ممکن است آنها نیروی انسانی و مالی داشته باشند تا بسیاری از هواپیماهای خود را با قابلیت مطابقت داشته باشند. مشکلات بالقوه FAA FSDO محلی که زمان زیادی را تلف می کند. معافیت ها هیچ هزینه ای برای تشکیل پرونده در FAA ندارند، اما به زمان و دانش حقوقی نیاز دارند تا مطمئن شوید همه مقرراتی را که باید از آنها معاف شوید شناسایی کرده اید. در اینجا یک بیانیه نیمه حقیقت است که می توانم بیان کنم. اگر فروشنده می گفت: "ما یک سال پیش پرونده را ثبت کردیم، بنابراین باید منتظر تایید در 0-6 ماه آینده باشیم"، این اظهار نظر منطقی بود. برای شروع گواهینامه عملیاتی، می توانید بیانیه ای را در آن قرار دهید مبنی بر اینکه در حال حاضر گواهینامه خلبانی از راه دور ندارید، اما در حال مطالعه برای امتحان هستید.

اگر ما یک دادخواست ارائه کنیم که بگوید می خواهیم از دستورالعمل های تعمیر و نگهداری استفاده کنیم، که در حال حاضر در حال ایجاد هستند، FAA می تواند از ما بخواهد که آنها را بررسی کنند. دفترچه راهنمای نگهداری بزرگترین مشکل من است. مشکل این است که شنیدن پاسخ برای ماموریت های ساده ممکن است 30 روز طول بکشد، برای ماموریت های پیچیده 60 روز. به عبارت ساده، متوجه شوید که آیا مشکلی در مقررات دارید یا شرایط و ضوابط برخی از مشکلات تأیید وجود دارد. تغییر مدت و شرایط در معافیت می تواند 1-1.5 سال طول بکشد و 2 سال طول بکشد. 1-1.5 سال اگر پهپاد طبق بند 44807 تعیین نشده باشد! کم‌هزینه‌ترین روشی که اکنون آن را انجام می‌دهیم این است که DOT ​​تعیین می‌کند که آیا هواپیما به گواهی صلاحیت پرواز نیاز ندارد یا خیر و این می‌تواند 1 تا 1.5 سال طول بکشد. FAA اکنون شاهد ستاره خود را علیه شما پیدا کرده است.

Sprayer Drone بهتر از ست گودین انجام دهید

FAA یکی را ایجاد نمی کند. چرا ما نمی توانیم همه چیز را در یک معافیت ترکیب کنیم؟فقط یک قدم به عقب بردارید و از خود بپرسید که چرا فروشنده پیشنهاد می کند اسناد قانونی را ارائه دهد یا به شخص دیگری توصیه کند در حالی که این نوع فعالیت یک فعالیت تنظیم شده است. Search/AttSearch.asp وقتی که آنها خدمات حقوقی را به شما ارائه می دهند و خودشان مجوز وکالت ندارند، چرا باید شخصی را استخدام کنید تا به شما کمک کند از نظر قانونی مطابقت داشته باشید؟ به عنوان مثال، اگر به صفحه جستجوی اعضای نوار فلوریدا بروید، می توانید من را جستجو کنید و ببینید که من واجد شرایط وکالت هستم و در وکلای فلوریدا دارای وضعیت خوبی هستم. اگر شما را سخت کردم، با بار فلوریدا تماس بگیرید و به من گزارش دهید. اگر به کسی نیاز دارید که منطقه شما را سمپاشی کند با آنها تماس بگیرید.

هشت چیزهایی که می‌توانید از راهبان بودایی درباره Sprayer Drone یاد بگیرید

با کسی که نسبت به شما وظیفه امانتداری دارد کار نکنید. ج- آنها در قبال شما وظیفه دارند. اگر بیمه دارید، احتمال زیادی وجود دارد که برای جرائم یا فعالیت هایی که نیاز به مجوز/گواهینامه دارند، نوعی محرومیت وجود داشته باشد. 3. درگیر شدن در فعالیت‌هایی که مستقیماً بر کشاورزی، باغبانی یا حفظ جنگل تأثیر می‌گذارد، اما شامل توزیع ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت حشرات زنده نمی‌شود. اگر شما یک کشاورزی هستید، مطمئناً متوجه خواهید شد که محافظت از محصولات سرسبز خود در برابر حشرات و آفات مضر چقدر دشوار است. این پهپاد با مالک قبلی در سیستم DJI مرتبط خواهد بود، بنابراین شما باید با آن سردردهای اضافی مقابله کنید. منطقه حائل 500 فوتی، اما ممکن است با آن محدودیت‌های اضافی خوب باشید. این محدودیت‌ها می‌توانند در برخی محیط‌ها بسیار سنگین و در برخی دیگر بی‌اهمیت باشند. در حال حاضر اینها شکستن معامله نیستند، اما شما نیاز به معافیت از این محدودیت ها دارید.

حالا مثل اینکه یک دختر پیشاهنگی هستید که کلوچه می فروشید درها را می کوبید. اگر کسی خدمات انبوهی را می فروشد، بپرسید که آیا در جایی معافیت اعطا شده است یا خیر. ازدحام برای 1 RPIC و 1 VO با حداکثر 5 پهپاد در هوا. نکته بسیار جالب دیگر این است که بسیاری از افراد پهپادهای خود را به درستی ثبت نمی کنند. این در بهترین حالت نشان می‌دهد که یک تجارت نادان یا در بدترین حالت آنها فقط به قانونی که برای ایجاد استاندارد خاصی از مراقبت برای محافظت از شما به عنوان مصرف کننده طراحی شده است اهمیتی نمی‌دهند. من یک مجوز قانونی دارم، ریسک نمی کنم شما را سفت کنم. ما در تلاش هستیم تا T&C را تغییر دهیم تا به حداقل گواهینامه رانندگی کاهش یابد.

این یک منطقه بسیار گسترده است، اما فقط بدانید که ایالت ها از شما می خواهند که نوعی مجوز آفت کش با استفاده محدود را برای سم پاشی هر گونه سم اقتصادی دریافت کنید و معمولاً شما به گواهی در دسته ای که کار را انجام می دهید (کاربرد هوایی) نیاز دارید. به همین دلیل است که برخی افراد تصمیم می‌گیرند یک درخواست معافیت برای هواپیمایی که قبلاً توسط DOT تحت 49 USC 44807 تعیین شده است را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که معافیت به سرعت تأیید می‌شود تا فرآیند صدور گواهینامه را به سرعت طی کند و شاید هواپیمای پیشرفته‌تر دیگری در یک هواپیما جداگانه داشته باشد. دادخواست هر زمان که کار بزرگی پیدا کردید، 4 پهپاد اضافی را بخرید، یک دمو برای FAA انجام دهید و سپس به سمپاشی بروید. برخی از افراد هواپیماهای بدون سرنشین اضافی در اطراف خود دارند. حداقل تعداد پهپادهایی که برای صدور گواهینامه عملیاتی نیاز دارم چقدر است؟ خودشه. بسیاری از آنها گواهینامه عملیات طاقت فرسا را ​​دریافت نمی کنند. همچنین می‌توانید با MG-1P بدون منطقه بافر 500 فوتی، 5×10 لیتر را گسترش دهید و 50 لیتر در آسمان داشته باشید. 55 برای پرواز تحت معافیت بدون هیچ گونه مشکل منطقه حائل یا فضای هوایی.

آگراس T16 که بیش از 55 پوند است.

T10 برای وزن کمتر از 55 پوند بهینه شده است، به این معنی که محدودیت وحشتناک منطقه بافر 500 فوتی را که پهپادهای اسپری 55 پوندی و سنگین تر با آن مواجه هستند را ندارد. پهپادهای 55 پوندی و سنگین‌تر باید تحت قسمت 47 ثبت شوند تا شماره N ثبت شود. آیا قصد دارید 55 پوند یا سنگین تر در ایالات متحده پرواز کنید؟ هواپیمای من می تواند بیش از 55 پوند پرواز کند. آگراس T16 که بیش از 55 پوند است. برای پهپادهای مولتی روتوری که گرد و غبار برش داده می شود، محبوب ترین DJI Agras MG-1 است. آیا جایگزین دیگری برای باتری های قدیمی MG-1 وجود دارد؟اگر بودجه کمی دارید، می توانید یکی از مدل های قدیمی آگرا (MG-1 یا MG-1S) را خریداری کنید. می توانم بگویم که اکثر مردم یکی از مدل های DJI Agras را خریداری می کنند. اسپری 1 در 3 (30 لیتر) یا 1 در 5 (50 لیتر) را در یک زمان در نظر بگیرید.

نحوه برخورد با FAA که از شما می خواهد موارد خاصی را در کتابچه راهنمای خود بگنجانید که از نظر قانونی مورد نیاز نیستند (و زمان زیادی را هدر می دهند). پهپادهای سمپاش را می توان برای کاهش پشه، اطفاء حریق و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد، اما پهپادهای خاصی وجود دارد که می توانید آنها را به عنوان پهپادهای خوبی برای گرد و غبار محصول در نظر بگیرید. سمپاش به راحتی می تواند 1200-2000 متر مربع را پوشش دهد. سرعت اسپری 1-10 متر بر ثانیه، عرض اسپری 3-6M و ارتفاع اسپری 2-5M است. با توجه به سرعت پاشش و ظرفیت باتری، سمپاش به راحتی می تواند 1200-2000 متر مربع در متر مربع را پوشش دهد. این پهپاد با بازده کاری 1200-2000 متر مربع در دقیقه، برای سمپاشی آفت کش ها در زمین های بزرگ مناسب است. همچنین، پهپادها حتی نمی‌توانند در فضای هوایی براوو و چارلی بدون داشتن ADS-B یا بدون مجوز فعالیت کنند. آنها از داشتن وکلا متنفرند زیرا از پاسخگویی متنفرند. تقریباً تمام ایالت هایی که من می شناسم، نیاز دارند که افرادی که مشاوره حقوقی ارائه می دهند، وکیل دارای مجوز در آن ایالت باشند. همه مکالمات و ایمیل‌های بین شما و هر مشاور غیر وکیل، بازی منصفانه‌ای برای اجرای قانون یا وکلای شاکی است.

بسیار بهترین توصیه شما می‌توانید همیشه دریافت درباره Sprayer Drone

من با افرادی که پهپادهای اسپری خریداری کرده اند صحبت کرده ام تا بعداً متوجه شوم که پهپاد اسپری خریداری کرده اند که برای عملیات خود کارآمد نیست. کار با فردی که مجوز وکالت در جایی که فعالیت می کند را ندارد، می تواند انواع مشکلات را در مورد اینکه آیا ایمیل ها، تماس های تلفنی، مکالمات و غیره توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت می شوند، باز کند. اولین کسی که در یک دعوا احضار می کنم مشاور است زیرا نمی توانند امتیاز وکیل-موکل را بگویند و مجبور می شوند در وضعیت بدی قرار بگیرند: (1) علیه شما شهادت دهند (2) ارتکاب شهادت دروغ و خطر رفتن به زندان (3) ) در بی احترامی به دادگاه و خطر زندانی شدن نگه داشته شوند.

می توانید روزها را محاسبه کنید.

هنگامی که در ارتفاع یا سرعت اشتباه پرواز می کنید، الگوهای رسوب، رانش و عرض نوار تغییر می کند. عرض نوار با اندازه پهپاد در حال افزایش است. 2. شما نمی توانید مواد خطرناک را روی پهپاد حمل کنید. به راحتی، اگر در حال حاضر معافیت از ممنوعیت در قسمت 107 برای عدم حمل مواد خطرناک (مانند سموم اقتصادی) دریافت می‌کنید، فقط می‌توانید بخش‌هایی از قسمت 137 را که باید از همه معاف شوید، به یک درخواست برای سند معافیت اضافه کنید. آیا پهپادها می توانند آب حمل کنند؟ می توانید روزها را محاسبه کنید. انجام می دهد که وقتی در نزدیکی مردم و فرودگاه هستید می تواند مشکل ساز شود.

چگونه محصول خود را فراری Sprayer Drone بسازیم

چطور می توانیم شروع کنیم؟ تا زمانی که عملیات خود را شروع نکنید، دیگر خرید نکنید. آن مشتری به معنای واقعی کلمه قول داد که دیگر هرگز چیزی از آن شرکت خریداری نکند. با تمام سناریوها در ذهن خود و با محیط معمولی مشتری بالقوه خود بازی کنید. با این حال، ممکن است نتوانید همه مشکلات را پیدا کنید و در واقع خودتان بیمه بازی کنید. هیچ شخصی نمی‌تواند UAS را مستقیماً بر روی یک انسان اداره کند، مگر اینکه آن انسان مستقیماً در عملیات UAS مشارکت داشته باشد، از جمله PIC، VO، و سایر پرسنل که مستقیماً در عملیات ایمن UA شرکت می‌کنند. بیش از حد یا نزدیک افرادی که مستقیماً در عملیات UAS شرکت می کنند. در اینجا برخی از اشتباهات وجود دارد که من می بینم زمانی که مردم به خرید می روند و بیشتر از این موضوع را حفاری نمی کنند اتفاق می افتد.

صرفه جویی در هزاران نفر با خرید در اطراف غیر معمول نیست. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و با یک وکیل کار نکنید، فقط تمام مطالب FAA را خودتان بخوانید و خودتان این کار را انجام دهید. اگر کسی ادعا می کند که وکیل است ، دایرکتوری نوار ایالتی را که در آن زندگی می کنند ، بررسی کنید تا ببیند آیا آنها عضو فعلی در وضعیت خوبی هستند یا خیر. این بدان معناست که شما قادر به انجام نوعی بیمه ساعتی نخواهید بود اما باید بیمه سالانه را بدست آورید و برای نشان دادن به دولت ، گواهی بیمه را درخواست کنید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما