farhangian91banner

چه کاری می توانید انجام دهید تا تعمیرات چاپگر لیبل خود را از تخریب توسط رسانه های اجتماعی نجات دهید؟

کیت آغازگر ارتباطات داده و صدا چاپگر برچسب Brady BMP41 یک سیستم برچسب‌زنی صنعتی با قدرت است که برای برچسب‌گذاری سیم‌کشی شبکه مخابراتی و دیتاکام، صفحات صفحه، پچ پنل، تجهیزات و موارد دیگر طراحی شده است. از نظر فنی، Basic Design Suite باید همه چیزهایی را که برای طراحی، چاپ و استقرار تگ های صوتی و داده های ساده نیاز دارید، فراهم کند. سرویس‌های ابری گوگل احتمالاً آغاز مجموعه کاملی از محصولات هستند که محاسبات را از مصرف‌کننده و به سرورها تغییر می‌دهند. جوهر ارزان بزرگترین نقطه فروش آن است: شما یک عملکرد اسکن یا کپی AIO کلاسیک را دریافت نخواهید کرد (اگرچه کانن نوعی راه حل کپی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از یک سند با دوربین تلفن خود عکس بگیرید و آن را در یک مرحله چاپ کنید). طرحی با جوهر حجیم دریافت می کند که از جوهر بطری شده دوباره پر می شود. علاوه بر مکمل استاندارد کاراکترهای QWERTY، هر فونت شامل 123 کاراکتر خاص است و شما 450 نماد (مانند مخابرات، دیتاکام، برق، ایمنی، علمی و برودتی) و همچنین نمادهای بارکد دوبعدی و خطی دریافت می‌کنید. همانطور که می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، BMP41 سه، اگر نه چهار برابر بزرگتر از هر مدل مشابهی است که در سطح مصرف کننده ظاهر می شود و دارای صفحه کلید QWERTY کامل در جلو است.

او نمی‌توانست توضیح دهد، اما با این وجود متوجه شد که روبروی تکنسین منطقه نشسته است و سعی می‌کند دقیقاً همین کار را انجام دهد – توضیح دهد که چرا کیفش آتش گرفت و از بین چیزهای مهم‌تر برای او، باتری یدکی که برایش حمل می‌کرد. کامپیوتر لپ تاپ مدرسه اما اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید چاپ انبوه اسناد و شاید عکس های کاغذ براق است و صرفه جویی در جوهر خود را در حین انجام آن به حداکثر می رسانید، به این مدل Maxify نگاه کنید. همه چیز در مورد چاپ به اندازه کافی، روز به روز، برای افزایش هزینه های جوهر پایین است، زیرا خود چاپگر، مانند اکثر مدل های جوهر فله / پر کردن مجدد بطری، قیمت بالایی برای مجموعه ویژگی دارد. PC Labs هر سال ده‌ها چاپگر را در مدل‌های مصرف‌کننده روزمره، ماشین‌های تجاری بزرگ، چاپگرهای عکس جیبی و موارد دیگر آزمایش می‌کند. 9015e واجد شرایط طرح اشتراک جوهر فوری HP است، که می تواند هزینه های عملیاتی آن را به 3.5 سنت در هر صفحه کاهش دهد، خواه متن سیاه با فاصله دوطرفه یا یک عکس بدون حاشیه با اندازه حرف. یک LCD بزرگ نه تنها به شما کمک می کند تا منوها را بررسی کنید، بلکه نشان می دهد که برچسب های شما قبل از چاپ چه شکلی هستند.

این نمای در صورتی در دسترس خواهد بود که نمای پوشه جدید "کارهای مشترک" انتخاب شود، نه با نمای پوشه "Windows Classic". جدای از حالت نمایش نوار فیلم، یک نمای «تصاویر کوچک» وجود دارد که تصاویری به اندازه تصویر کوچک در پوشه را نمایش می‌دهد و همچنین تصاویری را که ممکن است در یک زیرپوشه (به طور پیش‌فرض 4) روی یک نماد پوشه بزرگ پوشانده شده باشد، نمایش می‌دهد. مانند بسیاری از برچسب‌ها، رسانه BMP41 در کارتریج‌هایی عرضه می‌شود که حاوی مواد رول پیوسته یا برش‌شده هستند، و بسته به نوع برچسب، چاپگر تعیین می‌کند که چه زمانی برای برش متوقف شود. هنگامی که یک کارتریج حاوی یک رول 25 فوتی را در مقابل یک بسته 50 کارتریج خریداری می کنید، هزینه هر برچسب به طور قابل توجهی متفاوت است. شما می توانید با مشاهده موجودی موجود خود متوجه شوید که آیا به بهترین خدمات تعمیر چاپگر نیاز دارید یا می خواهید. برای بهترین انتخاب‌های آزمایش‌شده ما در تمام این دسته‌ها به پایین بروید، سپس برای راهنمای جامع نحوه خرید چاپگر به ادامه مطلب بروید. علاوه بر این، فنگجی ها تقریباً همیشه چاپ می شدند، زیرا برای مخاطبان زیادی در نظر گرفته شده بودند، در حالی که توجینگ سوابق انحصاری بود که توسط مقامات محلی که آنها را تهیه می کردند و مقامات دولتی مرکزی که آنها را جمع آوری می کردند، خوانده می شد.

Bellingham، MA – CTS Services, Inc.، یک شرکت پشتیبانی و خدمات فناوری اطلاعات محلی و شریک مجاز اپسون که به بازار SMB خدمات می‌دهد، امروز اعلام کرد که مجوز کارخانه را برای سرویس و تعمیر چاپگر برچسب Epson Colorworks GP-C831 و Epson دریافت کرده است. چاپگر لیبل Colorworks TM-C3500. تا آن زمان، برادی چاپگر را 250 چاپ در روز رتبه بندی می کند، اگرچه مشخص نیست چرا. این دستگاه بسیار قوی تر به نظر می رسد (اگرچه این شرکت مدل های با حجم بالاتری مانند BMP71 را ارائه می دهد). شرکت کشتی بخار در وضعیت مالی بحرانی قرار داشت و گاروی امیدوار بود که یک تور تبلیغاتی در میان سیاه پوستان آمریکای لاتین سرمایه گذاران جدیدی پیدا کند.

ستاره سیاه شکست می خورد و گاروی به دلیل کلاهبرداری پستی در ارتباط با آن محکوم می شود، زندانی می شود و بعداً اخراج می شود. شما اغلب از قابلیت فکس آن استفاده نخواهید کرد، اما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید، و کار با کاغذ مناسب آن به متن بیش از حد کافی و کیفیت گرافیکی بهتر از آن می پیوندد. و کیفیت خروجی آن استثنایی است. یک صفحه لمسی بزرگ و با کاربرد آسان و قابلیت انتقال کاغذ انعطاف‌پذیر برای چاپ و اسکن، آن را به یک پخش‌کننده کاربردی عالی تبدیل می‌کند و کیفیت خروجی مونو عالی است. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که علامت گذاری می تواند در شرایط عادی محیطی مقاومت کند. از جمله فرآیندهای پاکسازی و بازسازی. کسب‌وکارها در سراسر جهان هر روز برای چاپ انواع اقلام از جمله قراردادها، رسیدها، برچسب‌های مدیریت دارایی و موارد دیگر به چاپگرها متکی هستند.

با قیمت کمتر از 200 دلار، گزینه بسیار خوبی برای بسیاری از مشاغل کوچک است. با این حال، از آنجایی که اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به صورت بی‌سیم متصل می‌شوند و تنها گزینه اتصال BMP41 USB است، باید برچسب‌های خود را روی رایانه شخصی ایجاد کنید (اگرچه برخی از دستگاه‌های دیگر این شرکت از ماژول‌های Wi-Fi و Ethernet پشتیبانی می‌کنند که اتصال را افزایش می‌دهند).. 22 5-7 خودکار برش (گزینه) برش خودکار باید فقط برای کاغذ پیوسته استفاده شود. این دستگاه همه کاره دارای یک ADF 50 صفحه‌ای با دوبلکس خودکار تک گذر، ظرفیت کاغذ 550 برگه و خروجی با کیفیت تقریباً تایپ شده برای متن (و همچنین گرافیک چشمگیر) است. در نهایت، یک برش دستی وجود دارد که توسط یک اهرم واقع در سمت راست دستگاه، درست زیر شکاف خروجی کار می‌کند. برای دریافت آخرین بررسی‌ها و توصیه‌های برتر محصول که مستقیماً در صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در گزارش آزمایشگاه ثبت‌نام کنید. جوهر افشان‌های رنگی عالی همه توجه را به خود جلب می‌کنند، اما چاپگرهای لیزری تک‌رنگ کم‌هزینه و فشرده هرگز برای دفاتر کوچک و گروه‌های کاری که عمدتاً اسناد متنی سیاه و سفید را تولید می‌کنند، نمی‌میرند. خریدارانی که کمتر از 200 دلار برای خرج کردن دارند، می‌توانند از بین تعدادی جوهرافشان همه کاره که فضای زیادی از میز نمی‌گیرند، انتخاب کنند، اما Brother MFC-J4335DW با چاپ دورو، فکس (چه به عنوان یک دستگاه فکس مستقل یا تقریباً از هر برنامه ای روی رایانه شخصی شما)، یک تغذیه کننده خودکار اسناد 20 صفحه ای، و هزینه های اجرایی پایین کمتر از یک پنی در هر صفحه سیاه و کمتر از یک نیکل در هر صفحه رنگی.

افزودن اجزای نرم‌افزار طراحی و اتصال داده، برچسب‌گذاری پروژه‌های عظیم، مانند ساخت و ساز و بازسازی را بسیار آسان‌تر و در برخی موارد امکان‌پذیر می‌سازد، در جایی که با یک سیستم برچسب‌گذاری کمتر، ممکن است چنین نباشند. همانطور که در مورد BMP21-Plus گفتم، با این حال، مواد برچسب زنی Brady از مواد بسیار سخت تر و دائمی تر ساخته شده اند. اما برای ساده‌سازی و رام کردن کارهای برچسب‌گذاری بزرگ‌تر و پیچیده‌تر، که آنها را کمتر دلهره‌آور و سرکش نشان می‌دهد (و با زمان خود کارآمدتر می‌شوید)، باید مجموعه محصولات و سیم‌های Brady را اضافه کنید (249 دلار). با این حال، به‌عنوان یک لیبل‌کننده صنعتی متوسط، قابلیت‌های دستگاه در مقایسه با مثلاً چاپگر برچسب بی‌سیم و علامت صنعتی Brady M611 هنوز تا حدودی محدود است. اما برای اکثر پروژه‌های برچسب‌گذاری صدا و دیتاکام متوسط، کیت شروع ارتباطات داده و صدا چاپگر لیبل Brady BMP41، با نرم‌افزار همراه و انتخاب کارتریج‌های استوک لیبل، تعادلی بین عملکرد و ارزش ارائه می‌دهد که به راحتی آن را به محبوبیت جدید ما در میان صنعتی ارتقا می‌دهد. سیستم های برچسب گذاری کیت صدا و داده با دسترسی رایگان به Brady Basic Design Suite ارائه می‌شود که شامل چهار برنامه یا ابزار افزودنی است که قادر به ایجاد، ذخیره و چاپ اکثر انواع برچسب‌ها هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیرات لیبل پرینتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما