farhangian91banner

مشاوره سئو سایت : مشاور حرفه ای SEO ایران پیپر

در هر مرحله از فرآیند و به طور کلی پس از اقدامات انجام شده، داده‌های به دست آمده به صورت مداوم مورد بررسی و تحلیل قرار خواهند گرفت. همچنین امکان ارائه پیشنهاداتی برای بالاتر رفتن نرخ تبدیل مخاطب به مشتری صورت می پذیرد. در قدم دوم تیم ما رقبای شما را تحلیل میکنند و یک استراتژی مناسب جهت بهبود رتبه سایت شما در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه به شما ارائه خواهند داد. مهم ترین دلیلی که شما باید برای دریافت مشاوره سئو داشته باشید، استفاده از تشخیص و تجارب متخصص سئو مورد نظر است. لینک سازی دارای دو جنبه است، در یک وجه به افزایش رتبه سایت کمک می کند و در جنبه دیگر باعث افت رتبه و پنالتی شدن سایت از طرف موتورهای جستجو می شود. LSI  نوعی از کلمات کلیدی است که در محتوای سایت باید مورد استفاده قرار گیرد. این دست از کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطلب شما را بهتر درک کنند.

مشاوره سئو یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در دنیای آنلاین است. با توجه به رقابت فراوان در صنعت وب، اهمیت بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو و افزایش رتبه آن‌ها در نتایج جستجوی این موتورها افزایش یافته است.

پشتیبانی سایت

مهم‌ترین عناصر مورد توجه در مشاوره سئو عبارت‌های کلیدی، ساختار سایت، کیفیت محتوا، برچسب‌ها و لینک‌ها است. در ادامه به توضیح هر یک از این عناصر خواهیم پرداخت.

نقشه راه برای موفقیت در جستجوگرها

جدید ترین مطالب

عبارت‌های کلیدی نقش بسیار مهمی در موفقیت سئو دارند. انتخاب صحیح عبارت‌های کلیدی با توجه به موضوع و هدف سایت بسیار حائز اهمیت است. این عبارات باید در متن‌ها، عناوین، برچسب‌ها و URLها قرار گیرند تا موتورهای جستجو بتوانند سایت را به عنوان یک منبع مرجع در نظر بگیرند.

ساختار سایت نیز باید به گونه‌ای باشد که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند و فهرست بندی کنند. استفاده از ساختار مناسب HTML، استفاده از برچسب‌های صحیح و عناصر مناسب در ساختار صفحه و هدرها از جمله عوامل مهم در بهبود سئو است.

در حالی که خدمات بسیاری از آژانس‌های سئو شامل تجزیه و تحلیل اولیه رقبا می‌شود، شما باید با شرکت‌هایی همکار شوید که تجزیه و تحلیل رقبا را به بخشی منظم از استراتژی شما تبدیل می‌کنند. در واقع مشاور در فعالیت‌های خود، توانایی بررسی رقبای شما را داشته باشد و بتواند در این مسیر با شما همراهی کند. تمامی خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ که در رایا پروژه ارائه می شود سعی بر این است که با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد تا بتواند برای پیشرفت و رشد کسب و کار خود از این خدمات استفاده کنند. رایا پروژه یکی از بهترین مجموعه های است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد و اگر قصد دارید که از خدمات مشاوره سئو در رایا پروژه استفاده کنید در ادامه با مزایای استفاده از خدمات آن آشنا خواهید شد. تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. بنابراین آنها اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان هدف شما می دانند و می توانند وب سایت شما را برای جذب آنها بهینه کنند. این بدان معناست که همه مشاوران سئو باید تمام محدودیت‌های فنی و موضوعاتی را که ممکن است موتورهای جستجو با آن مشکل داشته باشند را درک کنند، این موارد را برای توسعه دهندگان وب سایت بیان کنند تا مشکلات به حداقل برسد. از این رو در این مقاله، دقیقاً توضیح خواهیم داد که چه چیزی SEO را بسیار مهم می‌کند، همچنین با رعایت این موارد و ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو می‌توانید افزایش بازدید سایت خود را افزایش دهید. با این کار مخاطبان زیادی جذب می‌کنید و این مسئله تاثیر مستقیم بر فروش شما می‌گذارد. امروزه تمام افراد برای اکثر نیازهایشان به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند.

کیفیت محتوا نیز بسیار حائز اهمیت است. محتوای با کیفیت و متناسب با موضوع سایت، میزان بازدید را افزایش می‌دهد و لینک‌ها را جذب می‌کند. همچنین، استفاده از لغات کلیدی در محتوا و مرجع دادن به منابع معتبر نیز از عوامل مهم برای بهبود سئو است.

اجرای پلن و برنامه

پشتیبانی از سایت شما به عهده مشاور سئو نیست؛ هدف از برگزاری جلسه مشاوره سئو، بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت سایت است. اگر می خواهید فرد سئوکار پس از پایان جلسه همچنان سایت شما را پشتیبانی کند، باید پکیج های سئو سایت را انتخاب کرده و به همین منظور قراردادی را تعیین کنید. اما ممکن است برخی از سئوکاران علاوه بر مشاوره، خدمات پشتیبانی نیز از طریق تلفن و یا واتس اپ داشته باشند. هزینه خدمات مشاوره سئو سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و تعرفه مشخصی ندارد. این هزینه بر اساس استراتژی تولید و انتشار محتوا، مشاوره تحلیل آنالیزهای انجام شده و افزایش بازدید سایت، پر رقابت بودن کلمات کلیدی، لینک بیلدینگ و تکنیکهای سئو تعیین می شود. به طور مثال اگر نیاز شما فقط تولید محتوای متنی باشد، هزینه کمتری نسبت به محتواهای ویدیویی، تصویری و پادکست پرداخت می کنید. از آنجایی که موتورهای جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه یا موقعیت یک وب سایت در نتایج جستجو به بیش از 200 عامل متکی هستند، یک سایت برای موفقیت در سئو، به تخصص قابل توجهی نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها با مشاور سئو همکاری می‌کنند. سئو سایت شامل فعالیت هایی از قبیل رعایت استانداردهای موتور جستجوگر گوگل می باشد. برای مثال مهم ترین رکن یک سایت استاندارد چیدمان صحیح سایت است، همچنین معماری برنامه نویسی و نگارش صحیح بسیار حائز اهمیت است.

  • توانایی آموزش و ارائه راهنمایی های لازم برای بهبود و نگهداری مداوم سئو سایت شما.
  • قابلیت ارائه گزارشات دقیق و مفید در مورد عملکرد سایت شما در جستجوی اینترنتی و پیشنهاد تغییرات لازم برای بهبود عملکرد سایت.
  • استخدام یک مشاور سئو (حتی به صورت دورکاری) به شما این امکان را میدهد تا تمرکز خود را بر روی هسته اصلی کسب و کار خود حفظ کنید و شمارا از انجام کارهای اضافی رهایی می بخشد.
  • به عبارتی ابزار هایی معتبر (ابزار Google) برای ارزیابی سایت وجود دارد که این ابزار بعد از بررسی از یک صفحه از سایت نمره (SCORE) می‌دهند.
  • آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

برچسب‌ها و لینک‌ها نیز باید با دقت تعیین شوند. استفاده از برچسب‌های صحیح و توصیف عناصر، به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا سایت را بهتر فهرست بندی کنند. همچنین، لینک‌ها باید قابل خواندن و مناسب باشند و عناصر مهم سایت را نشان دهند.
مشاوره سئو

هزینه مشاوره سئو شاید یکی از مواردی باشد که بعضی از صاحبان کسب و کارها به این دلیل از آن صرفه نظر می کنند زیرا آن را یک هزینه اضافی برای کسب و کار خود می دانند. آن ها فکر می کنند که با استخدام یک سئوکار می توانند وضعیت سئو سایت خود و کسب و کارشان را بهبود دهند و دیگر نیازی به یک مشاور سئو ندارند. هر وب‌سایت متفاوت است و عوامل زیادی در رتبه‌بندی موتور جستجو در سایت تأثیر دارند. به همین دلیل، ضروری است که یک متخصص سئو seo بتواند مشکلات احتمالی را در وب‌سایت‌هایی که در آن کار می‌کنند پیدا کند.

مشاوره سئو

در نهایت، مشاوره سئو یک فرایند پیچیده و مستمر است که نیازمند تخصص و دانش فنی است. بهبود سئو یک سایت نیازمند زمان و تلاش است و همچنین باید با الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو هماهنگ شود. بنابراین، توصیه می‌شود تا با یک متخصص سئو همکاری کنید و از خدمات مشاوره سئو برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجو بهره‌برداری کنید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما