farhangian91banner

هک های فنی برای کاهش سردرد در حال حاضر

هرکسی که در سال گذشته به سفر رفته است، احتمالاً یک داستان ترسناک دارد. پروازهای لغو شده زیاد شده است. زمان انتظار خدمات مشتری با خطوط هوایی می تواند ساعت ها باشد. در بعضی جاها هزینه های کرایه ماشین و بلیط هواپیما نجومی شده است.

بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا – از جمله قیمت‌های بالای بنزین و استعفاهای ناشی از فرسودگی شغلی – به‌ویژه صنعت سفر را تحت تأثیر قرار داده است، درست زمانی که مردم سفرها را از سر گرفته‌اند و خانه‌های خود را برای تعطیلات ترک کرده‌اند.

بنابراین با گذشت نزدیک به سه سال از کووید-19، مسافران هنوز باید رویکردی اصلاح‌شده برای برنامه‌ریزی سفرهای خود داشته باشند. اینجاست که این هک‌های فناوری وارد می‌شوند. زمانی که ویروس کشنده‌تر بود، برنامه‌ریزی سفر بیشتر شامل انجام تحقیقات آنلاین بود تا ببینیم به کجا اجازه رفتن داریم و چه چیزی لازم است. اکنون استفاده از فناوری می‌تواند به سفر کمتر آشفته‌تر و راحت‌تر کمک کند و به جلوگیری از بی‌ثباتی خدمات مشتری کمک کند.

در حال حاضر مهم‌ترین نکته صرفه‌جویی در زمان سفر با فناوری این است که از برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که از طریق شخص ثالث رزرو می‌کنند خودداری کنید، حتی اگر می‌توانند در هزینه شما صرفه‌جویی کنند. دلیل آن این است که اگر مشکلی در پرواز یا اتاق هتل شما پیش بیاید، یک واسطه دیگر طرف دیگری است که باید با آن برخورد کنید، که می‌تواند منجر به اتلاف ساعت‌های بیشتر در انتظار شود.

برایان کلی، بنیانگذار وبلاگ The Points Guy، می گوید: «اگر از طریق یک آژانس مسافرتی رزرو می کنید، در حال درخواست مشکل هستید. مستقیم برو. هرچه افراد بیشتری را در مسیر قرار دهید، مسائل پیچیده‌تر می‌شوند.»

در اینجا برخی از مفیدترین ابزارهای فنی وجود دارد که کارشناسان سفر و من در این مرحله «عادی جدید» از همه‌گیری استفاده می‌کنیم تا سفرهایمان را دلپذیرتر کنیم، از جمله برنامه‌هایی برای نظارت بر تغییرات پرواز و یافتن بهترین صندلی‌ها.

در عصر تورم بسیار بالا که همه در تلاش هستند پولی پس انداز کنند، هنوز هم می توان بدون رزرو از طریق آژانس شخص ثالث، امتیاز خوبی را در بلیط هواپیما به دست آورد. نکته کلیدی این است که از خدماتی استفاده کنید که هزینه های بلیط هر شرکت هواپیمایی را ردیابی می کند و هشدارهایی را برای کاهش قیمت تنظیم می کند.

ابزار انتخابی آقای کلی برای امتیاز دادن به بلیط ارزان هواپیما، Google Flights است. با استفاده از این ابزار وب، او تاریخ‌ها و مقصدهای سفر را وصل می‌کند و سپس گزینه ردیابی قیمت‌ها و دریافت به‌روزرسانی‌های ایمیلی را به محض کاهش شدید بلیط هواپیما تغییر می‌دهد. سپس بلیط ها را مستقیماً از طریق شرکت هواپیمایی خریداری می کند.

گام بعدی این است که با به دست آوردن بهترین صندلی های ارزان، راحتی را در هواپیما به حداکثر برسانید. برای این منظور، SeatGuru وجود دارد، یک ابزار وب که به مسافران امکان می دهد شماره پرواز خود را برای بررسی نمودار دقیق صندلی هواپیما وصل کنند. اطلاعات مربوط به صندلی‌ها، از جمله صندلی‌هایی که فضای پای اضافی دارند، و صندلی‌هایی که در حالت استراحت یا فضای ذخیره‌سازی محدود بالای سر قرار دارند را برجسته می‌کند، که جزییات بیشتری از نمودار اصلی است که خطوط هوایی نشان می‌دهند.

پس از رزرو، آخرین مرحله نظارت بر وضعیت پرواز است – مرحله ای بسیار مهم زیرا لغو و تاخیر بسیار رایج شده است. ابزارهای وب مانند FlightAware و Flightradar24 اطلاعات به روزی را در مورد مکان دقیق هواپیما و بینش هایی در مورد سابقه یک شرکت هواپیمایی برای ورود به موقع و تاخیر ارائه می دهند.

یک نکته جایزه: امروزه سالن‌ها بسیار شلوغ می‌شوند، بنابراین وقتی آقای کلی به فرودگاه می‌رسد، از برنامه LoungeBuddy استفاده می‌کند تا مواردی را که می‌تواند به راحتی در آن جا بیفتد را جستجو کند.

در مراحل اولیه همه‌گیری، مسافران مجبور بودند از وب‌سایت‌های مسافرتی و گردشگری استفاده کنند تا از محدودیت‌های ویروس کرونا و الزامات مقصد خود مطلع شوند. حالا یک میانبر وجود دارد.

هنری هارتولد، بنیانگذار گروه تحقیقاتی اتمسفر، یک شرکت تحلیل سفر در سانفرانسیسکو، از JoinSherpa.com، یک ابزار وب استفاده می‌کند که الزامات سفر را برای خروج و بازگشت بررسی می‌کند. برای مثال، اگر از سانفرانسیسکو به شیلی پرواز می کنید، سایت فهرستی از تمام مدارک بهداشتی و شرایط قرنطینه برای ورود به کشور و همچنین مدارک مورد نیاز برای بازگشت به ایالات متحده را بارگیری می کند.

دستکاری مدارک سفر و برنامه‌های سفر همچنان می‌تواند دردسرساز باشد زیرا باید اطلاعات بیشتری نسبت به گذشته حمل کنیم. من از چندین ابزار برای مرتب نگه داشتن برنامه سفر و مدارک بهداشتی خود استفاده می کنم.

مورد علاقه من برای سازماندهی برنامه های سفر TripIt است. این می‌تواند صندوق ورودی شما را برای برنامه‌های سفر، رزرو هتل و رزرو کرایه ماشین اسکن کند و سپس این اطلاعات را در یک برنامه سفر همه‌جانبه که به‌عنوان یک جدول زمانی منظم ارائه می‌شود جمع‌آوری کند.

در اینجا آمده است که چگونه TripIt در برنامه ریزی من قرار می گیرد. من فقط برای برنامه های سفر یک حساب ایمیل جداگانه دارم. پس از رزرو پرواز، کرایه ماشین یا هتل، ایمیل‌های تأیید را به آن حساب ایمیل ارسال می‌کنم. سپس TripIt به طور خودکار آن صندوق ورودی را اسکن می کند و جدول زمانی من را به روز می کند.

برای مدارک بهداشتی، من همیشه دو فرم دیجیتالی از سوابق واکسن خود را فقط در صورت سردرگمی همراه دارم. اولین کد QR دیجیتال ارائه شده توسط وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا است که من آن را در برنامه کیف پول گوشی خود ذخیره می کنم. عکس دیگری از کارت واکسن فیزیکی است که من آن را در یک برنامه یادداشت ذخیره می کنم تا بعداً آن را آسان کنم.

کمبود پرسنل فرودگاهی و افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی باعث افزایش موارد گم شدن چمدان شده است. این امر ردیاب های بی سیم مانند Tile و AirTag اپل را به ویژه مفید می کند. این چراغ‌های مینیاتوری هستند که می‌توان آن‌ها را داخل یک چمدان گذاشت و در صورت گم شدن کیف یا چمدان، برنامه Tile یا Find My در تلفن هوشمند را می‌توان باز کرد تا مکان تقریبی ردیاب را روی نقشه نشان دهد.

حتی اگر چمدان شما گم نشود، یک ردیاب می تواند آرامش خاطر را به شما ارائه دهد. آقای کلی گفت که وقتی او اخیراً از اروپا سفر کرد، AirTag او دقیقاً به او گفت که کیسه او در هنگام ورود به پاریس کجاست.

برای مدیریت رزرو هتل، فقط مطمئن شوید که برنامه هتل را دانلود کنید، اگر برنامه دارد. این در حال حاضر بسیار مهم است زیرا بسیاری از مارک های بزرگ به شما امکان می دهند از طریق برنامه بررسی کنید و هر چه زودتر این کار را انجام دهید، اتاق شما زودتر آماده می شود.

این مرحله را نادیده نگیرید. آقای کلی گفت، اگر فراموش کردید که ثبت نام کنید و به دلیل تاخیر در پرواز، ساعت ها دیر حاضر شوید، ممکن است هتل رزرو شما را بدهد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما