farhangian91banner

معرفی 23 شغل پردرآمد برای دورکاری و فریلنسینگ پرتال

آموزش آنلاینِ مهارت‌های مختلف به دیگران، یکی از آن شغل‌های پردرآمد اینترنتی است که از چند طریق، شما را به پول می‌رساند. شما می‌توانید فروش محتوا را با ساختن لندینگ پیج با کمک سرویس‌هایی مثل لندین انجام دهید. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق اینترنت و فقط با گوشی یا لپ‌تاپ خود پول دربیاورید. یا در مثال دیگر، اصولا متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال باید هر روز به فکر یادگیری باشند چراکه سرعت رشد اطلاعات در این حوزه بسیار زیاد است و هر بار یک نرم افزار، تکنیک، آپدیت و… جدید آنها را به یادگیری اجباری وامی‌دارد.

در ادامه گوینده‌ها برای کار الزامی به حضور در شرکت نداشته اما اصولا باید به استودیوها رفته و آنجا صدای‌شان را ضبط کنند. علاوه بر این اگر در حوزه ویرایش صدا و صوت فعالیت کنید، می‌توانید این شغل را به‌شکل غیر حضوری انجام بدهید. شاید تا قبل از این فکر می‌کردیم چنین چیزی شدنی نیست، اما ویروس کرونا و دورکار شدن اکثر کارمندان همه چیز را تغییر داد.

یعنی کارگر می‌تواند طبق توافق خود با کارفرما در قراردادش به مسائلی مانند ساعت کاری، دورکاری یا مزایا مثل وام و کمک نقدی بپردازد. بنابراین در حال حاضر، تنها راه دورکاری برای افراد غیرکارمند، توافق مجدد با کارفرماست. در ادامه، هرجا که به دورکاری در قانون کار اشاره می‌شود، منظورمان تنها کارمندان هستند. با یادگیری نکات تولید محتوا و آشنایی پایه ای با مباحث سئو از طریق اینترنت و سایت های فریلنسری می توانید پروژه های تولید محتوا را دریافت و به صورت دور کاری در منزل فعالیت های خود را انجام دهید.

همچنین سنگاپور با داشتن تمام خطوط حمل‌ونقل Mass Rapid Transit ( به شدت سریع )، طولانی ترین سیستم مترو خودکار در جهان را دارد . شرکت‌های خودرو سازی سال‌هاست روی پروژه ماشین‌های خودران متمرکز اند. زیرا مصرف کنندگان هزار ساله‌شان تمرکز خود را به جای دیگری منتقل کرده‌اند. همانطور که در ویدئو گفته شد، در عصر حاضر بهترین گزینه بلاگرهای سفر هستند. امروزه کمتر کسی به آژانس‌های مسافرتی می‌رود و برنامه سفرش را از صفر تا صد می‌بندد. بی‌شک در آینده روی پرورش ماهی سرمایه‌گذاری خواهد شد تا صید ماهی.

مدت زمان قرارداد دورکاری فرم قرارداد کار معین متفاوت است و فقط با هدف انجام پروژه تنظیم می شود و با پایان یافتن آن قرارداد نیز به پایان می رسد. با پبشرفت تکنولوژی از جمله دوربین‌های پلاک خوان، دیگر نیازی به کارگران پارکینگ نیست. سیستم های هوش مصنوعی از طریق شماره پلاک مبلغ پارکینگ را از حساب مالک ماشین برداشت می‌کنند. درنتیجه این اطلاعات کاربردی و رایگان را می‌توانید در اینترنت به راحتی پیدا کنید. این شیوه تبلیغات، بازدهی بسیار بالاتری نسبت به تبلیغات به روش سنتی دارد. تصاویر، ضبط‌های صوتی و ویدئویی هنگام ارزیابی از یک فروشگاه ارزش زیادی دارند.

خب، در ابتدا به سراغ شغل‌هایی می‌رویم که طبق این گزارش تا 4 سال آینده بازارشان کساد شده و تقاضای کم‌تری خواهند داشت. اگر در این مشاغل فعال هستید باید احتمالا به مرور به فکر تغییر باشید. این احتمال وجود دارد که تمرکز کارکنان در محیط رسمی دفتر نیز کاهش پیدا کند، اما به‌احتمال زیاد، باز هم کارکنان دورکار بیشتر حواس‌پرتی را تجربه می‌کنند. کار در خانه بسته به زندگی شخصی کارکنان، می‌تواند مشکلاتی مانند بچه‌داری، اختصاص وقت اضافه به همسر، سرگرم‌شدن با حیوانات خانگی یا تلویزیون و غیره را به‌همراه داشته باشد.

آینده کار از راه دور

تأثیر هوش مصنوعی بر بازار کار موضوعی نامشخص است، اما دیدگاه‌های متعددی در مورد نتایج بالقوه آن وجود دارد. در حالی که تصور غالب این بوده است که هوش مصنوعی با جایگزینی ربات‌ها، کار را مختل می‌کند، دیدگاه دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت این است که اتوماسیون با هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد شغل‌های بیشتری دارد. هوش مصنوعی با فراهم کردن ابزارها و فرصت‌های جدید برای کارآفرینان، حتی می‌تواند زمینه‌های کاملاً جدیدی از تجارت را ایجاد کند که قبلاً غیرقابل‌تصور بود. مدیر تیم باید نقاط قوت انسان (شناخت، قضاوت، همدلی، تطبیق پذیری و غیره) و ماشین (دقت، استقامت، محاسبه، سرعت و غیره) را کشف و ترکیب کند.

کاررشناسان جزر و مد مسئول برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌هایی هستند که با روال طبیعت کار می‌کنند و مانند سایر پروژه‌های انسانی ضد محیط زیست نیستند. دانش مهندسی آب، مهندسی عمران و  معماری برای ایفای این نقش ضروری است. کارشناسان جزر و مد باید بتوانند تاثیر مخرب گرمایش جهانی را به حداقل برسانند. این ربات‌ها شاید تا حد زیادی کمک کننده باشند، اما باید قبول کنیم که هرگز حس مکالمه با یک شخص حقیقی را به ما منتقل نمی‌کنند.

کارکنان باید مشکلات ناشی از برهم زدن تعادل بین کار و زندگی را حل کنند. قبل از آن، آنها می توانستند سر کار بروند و زندگی خانوادگی خود را در حالی که روی شغل خود کار می کردند، متوقف کنند. اما در آغاز همه‌گیری کووید-۱۹، همه اعضای خانواده – زن، شوهر، فرزندان – در خانه دور هم جمع شده‌اند.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما